1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC P4350, TyTn vaii TyTn II

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Jusattt, 24/1/08.

1. Jusattt

Tykkäykset:
    0
    Moi!

Oon ettimässä puhtaasti duunikäyttöön sopivaa vehjettä. Käytä sähköpostia, jonkin verran webbiä, kalenteria, raapustan kosketusnäyttöön pikamuistiinpanoja, käsittelen kevyitä Excel-tiedostoja, PDF:iä ja joskus Word-tiedostoja. Tallennan muutaman PDF-hinnaston ja kuvaston jotka voin tienpäältä meilata asiakkaille. Excelillä hinnoittelupohja jota käytän tien päällä. En aio musaa kuunnella enkä videoita katsella. Vehje saisi olla mahd. ohut jotta kulkee mukavasti mukana.

HTC:n P4350, TyTn ja TyTn II olisivat vissiin sopivia. P4350 lienee pienin ja kevein ja totta kai myös edullisin, mutta riittääkö prosessoriteho, vai hyytyykö heti? Ei siitäkään tuu mitään jos kokoajan saa venttaa, että jotain tapahtuu!

Onko muita ehdotuksia?

2. kiksu

kiksu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Desire / Saunalahti
    Näistä vaihtoehdoista ehdottomastai TyTN II.

3. Jusattt

Tykkäykset:
    0
    On se TyTn II toki edistynein peli ja kovasti kehuttu, mutta ettei olis "overkill" mulle? Mulla kun ei oo kokemusta kun vanhemmista Commuista, ettei oikeen oo vertailupohjaa... Onko prosessoriteholla ratkaiseva merkitys toimintaan kun on Office-sovellusten toiminnasta kyse, vai tuntuuko vasta musassa ja kuvassa?

4. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Itsellä TyTNissä (siis ykkös-TyTiNä) ainakin on riittäny tehot isojakin Word- ja Excel-tiedostoja käsiteltäessä ihan hienosti, ei oo mitenkään pahemmin jumittanu. Mutta kyllä TyTNiä ja TyTN II:sta vertailtaessa kääntyy vaaka kakkosen puolelle, on siinä niin paljon kaikkea pikkuparannusta.

5. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Helppohan se on päättää. Jos rahat on tiukassa, niin ota TyTN1 joka on sekin erittäin pätevä laite. Ei tosin niin nopea kuin TyTN2 eikä ole sisäistä GPS:ää yms. puutteita.
    TyTN2 on myös paljon ohuempi kuin TyTN1. Ja näyttö on isompi, helpottaa excelien yms.- dokkarien käyttöä.

Jos rahalla ei ole väliä, niin ota TyTN2.
    TyTN1:siä löytää etsimällä käytettynä n. 200euroon. TyTN2:sia ei paljoa taida olla edes käytettynä alle 500euron.

6. crypto

Tykkäykset:
    0
    Jos qwerty-näppis ei ole pakollinen niin silloin kannattaa harkita Touch Dualia!

Ps. Älä harkitse puhelinta missä ei ole kosketusnäyttöä!

7. hukassa

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Nexus5, Galaxy tab 2 7.0 3G
    Sä tarviit ihan selvästi ton HTC-Siftin tai sit pienemmän HTC Advantage X7501.
    mutta jos sulla ei oo muita vaihtoehtoja niin noista TyTN luureista ehdottomasti tuo II:n

8. |-|-|

|-|-|

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC TyTn 9600 - Kolumbus
    Katoppas se kohta uusiksi. :)

TyTn ykkösessä on nii pal potkua, että riittää ihan hyvin. Kunhan on se näppis ja iso kosketusnäyttö.

P4350 ei taas ole hyvä. Prossu on ihan liian laiska, eikä kone jaksa pyörittää edes skypea.

9. BaQu

Tykkäykset:
    0
    osta vanha 6110 ( ei se uus mitä ne tyrkyttää ) :)

Tuleepa vähiten pettymyksiä kun vihdoin saat sen etkä mieti et missä ne ajurit on :D

10. |-|-|

|-|-|

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC TyTn 9600 - Kolumbus
    Baqu: kokemusta on. En ottaisi samaa halkoa uudelleen mistään hinnasta.

Nii mite tää liitty mihinkään? :F

11. jjannala

jjannala Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3, Asus PadFone 2
    Hanki HTC Advantage X7500, ominaisuudet ihan omaa luokkaansa. Navigaattorikin toimii todella hyvin ja näyttö on todella iso. Jaksaa pyörittää vaikka mitä. Ja vaikka onkin iso ja painaa jonkin verran, sujahtaa kuitenkin povitaskuun. Takin leikkauksen pitää tietysti olla sellainen, ettei jää roikkumaan.

Saunalahdelta saat sen lisäksi asialliseen hintaan, eikä ole SIM-lukittu. Käytettynä tuntuu löytyvän 500 - 700 euron väliltä.

Minulle se ainakin on sopinut kuin naula päähän.

Ja vastaus kysymykseesi: noista kahdesta Tytn II.

JJ

12. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Ensinnäkin, Saunalahdelta ei saa enää Advantagea kytkynä.
    Toisekseen, advantagen puhelinominaisuudet on melko hanurista. Laitteeseen kun ei voi puhua muuta kuin Hands Freellä tai kaiutinpuheluna. Normaalia "Laite korvalla"-tyyliä ei voi käyttää.

Koko on kieltämättä melko iso, mutta ominaisuuksiin nähden kuitenkin saatu melko pieneksi. Kyllähän tuota näin talvella kantaa, kun on paksusti vaatteita ja isot takit isoilla taskuilla. Mutta minnes laitat tuon kesällä kun ei päällä ole muuta kuin Shortsit ja T-paita?

Itse ratkaisin ym. ongelmat hommaamalla Saunalahden multiSimin ja toisen luurin, ei tarvi advantagea kantaa koko aikaa mukana.

(Allekirjoituksen linkistä voi käydä katsomassa mun Advantagessa olevaa Hands Free-viritelmää =D )

13. jjannala

jjannala Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    37
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z3, Asus PadFone 2
    Itse hommasin i-Techin stereobluetooth-härpäkkeen ja maksoin siitä alle 30€. On muuten tismalleen sama bluetooth-handsfree kuin HTC:n lisävarusteena myytävä HF.

Multisim on minullakin käytössä, tosin Soneran vastaava.

Toi sun viritelmäsi oli aivan upea, itse ihastuin tuohon ferrarinpunaiseen väriin ;)

Jaa tämä viestiketju