1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Htc one v vai Iphone 4 32Gb

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja pakki, 16/5/12.

1. pakki

Tykkäykset:
    0
    Kumpi olisi parempi?

Pääasiallinen käyttö on musiikin kuuntelu, netin surffaus ja sovellusten lataaminen käyttäminen + satunnainen kuvaaminen.

2. Laama98 Vieras

Haluatko muokata homescreenejä?

3. Sasseli

Sasseli

Tykkäykset:
    3
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3
    Liian iso hinta ero verrattavaksi.. HTC One X on samaaluokkaa iphonen kanssa. Ehdottomasti Android jos ei kiinnosta applen shitti. Erittäin monella kaverillani jolla on Iphone on ollut jotain ongelmaa sen kanssa tai sitten pienestä tiputuksesta näyttö mennyt täysin paskaksi. Ja vielä ihan sisätiloissa puu lattialle tippunut.

Edit: Anteeksi, että luin väärin. (Luin 4S)

4. Dotzki

Dotzki Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    679
    Puhelinmalli:
    iPhone 6
    Ehdottomasti apple jos haluaa toimivan puhelimen. Iphone 4 ei ole htc one x hintatasoa. 4S malli sitten on kylläkin.

5. pakki

Tykkäykset:
    0
    Eli iphonen saa käytettynä 350 ja Htc gigantissa uutena 350, eli aik samoissa mennään.

Onko näytöissä eroa ja siinä kuinka smoothisti puhelin vaihtaa valikoita/pyörittää nettiä?

6. Stumbelos Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    42
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+
    Hyvä tulla aina huutelemaan kuinka jollain kaverin kaverilla on ollut ongelmia, mitä jos vaikka itse ostaisit ja kokeilisit muutenkin kun kaupan demo versiota ja tulet sitten kertomaan näitä viisaita näkemyksiäsi..

Et ole varmaankaa kumpaakaan luuria omistanu eli postauksesi arvo on hyvinkin lähellä nollaa..

3 henkilöä tykkää tästä.
  7. Laama98 Vieras

iPhööni ei lagaa ja näi, mutta ei ole muokattavuutta ellei jailbreikkaa ja HTC:ssä varmasti jonkinlaista bugia jne, mutta enemmän muokattavuutta...

Edit: kaikki puhelimet on tavallaan paskoja, mutta on niissä sitten jotain hyvääkin... Kuten massimo kirjoittaa tuossa alempana niin iPhone voisi olla parempi sinulle :) Ja en ole mikään apple fanipoika ei varmaankaan ikinä tule iPhonea olemaan ja näin.

8. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Luulisin että kaveri tarkoittaa molempien uusimpia laitteita. Miksi ei voi vertailla vaikka hintaeroa olisikin paljon ?? Kaikkea voi vertailla.
    Tuolla kriteereillä Iphone varmaankin parempi, oletan siis että haluat sellaisen puhelimen joka lähes valmis käytettäväksi. Jos olet valmis itse muokkailemaan puhelinta (home screenjä) niin silloin varmaankin HTC parempi.
    HUOM!!! jotta ei leimattaisi Iphone kannattajaksi niin itsellä ei ole Iphonea eikä lähitulevaisuudessa tule olemaankaan, mutta en sano että tämä olisi huono. En vain pidä siitä kun olen kokeillut.

9. Pretz

Pretz

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    iPhone 5s gold & iPhone 5 Black
    Miksi, jos iPhonea suositellaan pitäisi leimata jollain tavalla "fanboyksi" tai "kannattajaksi? Elikkä siis, jokainen joka tähän ketjuun tulee ehdottamaan joko HTC:ta tai iPhonea on jommankumman "kannattaja"? Itse en ainakaan luokittele itseäni minkään tason kannattajaksi, vaan pyrin suosittelemaan tässäkin threadissa puhelinta omien kokemusten ja muiden tietojen avulla. Aloittajalle suosittelisin noista kahdesta kyllä tuota iPhonea.

10. jyke78 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    ipad Air, Honor6, iphone 6s
    Tuolla käytöllä varmaan iphone. Musan soittoa ja nettiselausta iphonen akku kestää tosi hyvin ja 4S:n kamera on myös vähintääkin yhtä hyvä, kuin HTC:n. Tietysti jos HTC:n isoon ja hienoon näyttöön ihastuu, niin sitten se on menoa...
    Kannattaa verrata, että kumman näytöstä ja fyysisestä koosta pitää enemmän. Niissä kun on aika paljon eroa.

Ladattavien sovelluten määrässä ja laadussa ei ole paljoa eroa. Joidenkin mielestä Androidin sovellukset ovat paremmin toteutettuja, joidenkin mielestä taas Applen. Mene ja tiedä sitten...

11. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Kyllä täällä (siis matkapuhelinfoorumissa) nopeasti leimataan jonkun laitteen "fanboyksi" tai "kannattajaksi jos suosittaa jotain (en käytä kumpaakaan). Itse yritän aina vastata kysyjän kysymyksiin oli itsellä mikä laite tahansa eli puolueeton pitäisi olla jotta kysyjä saisi hyvää tietoa. Mieluummin kokemuksista olisi hyvä kertoa ja artikkeleita joita on lukenut, koska kaikki näitä ei lue. No se tästä aiheesta eli palataan asiaan :)

12. Aksim97

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    Vaihtelee
    No hei onkos sulla sonera? mä voisin myydä sulle tän iphonen niin kokeilet tätä. Htc one V:n yksi miinuspuoli on sisäisen muistin vähyys, mun iphone on 32gb eikä oo tähän päivään mennessä tullut raja vastaan kun ei mitä tahansa scaissea lataile. Joskus ollut silleen että ollut enää 5gb vapaana, nyt kun siivoilin kaiken schaiban pois niin 15gb vapaana :) Jos kiinnostaa ostaa iphone 4 32 gb niin laitas ihmeessä yyveetä. Mun pitäs saada vaan rahat ipadiin niin sen takia myyn pois. Huom! puhelin on n 1kk sitten vaihdettu takuuhuollossa uuteen ja molemmin puolin on heitetty kalvot ja suojakuorta käytetty joten kunto edelleen hyvä.

BTW Apple on kyllä ehkä sinun käyttöösi paras kun mediaa saa käyttää vaikka loputtomiin, kun meikäläisellä kestää akku silleen että kun klo 7 lähden himasta ja tuun klo 16 himaan niin normaalisti n 80% akkua. Tähän mennessä on hieman selailtu foorumia ja hopeista omenaa ja sähköposteja ja tekstareita heitelty :) Tottakai jos haluat että on droidi niin osta droidi, mutta mä kyllä hommaisin mielummin käytetyn one s kuin uuden one v, vaikka one v:n värilämpötila onkin aivan loistava. Mikäli androidin haluat, niin uskon että olet oikean merkin parissa, htc kun tekee tyylikkäimmät androidpuhelimet sekä teknisesti että ulkomuodollisesti ;)

Jaa tämä viestiketju