1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC One SV käyttökokemuksia

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja ttsa, 24/7/13.

1. ttsa

Tykkäykset:
    0
    Uuden puhelimen hankinta edessä, gigantissa laskenut HTC One SV:n hinta viikon aikana 200€ verran. Käyttökokemuksia ei tahdo kuitenkaan löytyä mistään. Puhelinta käyttäneet, onko hankkimisen arvoinen?

2. mkoosebi

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC
    Alkuperäinen hinta oli sellainen ettei ostajia varmaan paljoa ollut,siks ei ole käyttäjien mielipiteitäkään. No mä ostin 249€ postikuluineen hinnalla, varmaan parasta alle 250€ hintaluokassa jos haluaa suomi luurin.
    Itse vaan käytän luuria en siis vaihtele android versiosta toiseen ja kyttää bencmarkkeja. Ja käytössa laite loistaa,miellyttävä ohut muotoilu helpottaa yhdellä kädellä käyttöä ja kaikki toimii nykimättä. Netinkäyttö,1080p video ja jotain peliä testasin. Toimii ei nyi kaatuile tai pätki, kamera huono ja beatsaudio oli kytkettävä pois koska se aiheuttaa jollain softalla rätinää kaijuttimeen. Näytön reso ei kummoinen tai prossa tehot tai muisti. Mutta ei haittaa koska käytännön käytössä näytön laatu on hyvä sekä tehot on riittänyt perus sovellutuksille.
    Htc käyttää omaa sense käyttöliittymää androidin päällä, mulle passaa. Käyttöön otto todella helppoa ja rutiinien siis synkkaukset meiliin jne laittaminen ja muuttaminen on helppoa.
    Samsung S4 Mini oli ostoslistalla,mutta iso ero hinnassa ja pieni laadussa ratkaisi ostopäätöksen. Kameran laatu kannattaa testata ennen ostoa jos sillä on merkitystä.
    Itse vaihdettava akku,muistikorttipaikka,LTE ja NFC ominaisuudet löytyy.
    Itse ole ollut tyytyväinen laitteeseen enkä oikeastaan tämän parempaa edes tarvitse,joku hevijuuseri varmaan osaa kertoa enemmän huonoista puolista..

Jaa tämä viestiketju