1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Siirretty HTC ONE M8 + nilkin kalvot ja koteloita

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja tietovanhus, 27/9/14.

1. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Takuu:
    Kyllä
    Kuitti:
    KYLLÄ
    SIM-lukittu:
    EI
    Väri:
    Grey
    Kunto:
    UUDENVEROINEN
    Vaihto:
    EI
    Hintapyyntö:
    495
    Sijainti:
    Helsinki
    Toimitustavat:
    Nouto , Postitus vakuutettuna
    Myyjän nimi:
    Hans
    Myynissä 30.6. 2014 ostettu Htc one M8 Grey ( Nordic Edition). On kuitit Giganttiin ja alkuperäistavarat. Lisäksi kaupaan tulee Nilkinin lasiset näytönsuojat , jotka saa itse asentaa. Suoja koteloita on kaksi laadukas flip cover sekä kuminen suojus. On ostokuitit joilla toimii takuu, eikä ole sim lukittu.

Olen toinen omistaja ja laite on käynyt minun toimesta huollossa. Kortinlukija korjattu samoin kaijutin. Tästä on kuitit mukaan. (huoltoraportti)

Puhelin on hyvä kuntoinen ja näyttö täysin virheetön. On käytetty suojaa kokoajan puhelimessa. Kameran linsissä ollut kalvo ja ovat hyvät

Eikä huollon jälkeen ole havaittu mitään vikoja..Ainut että hukkasin alkuperäisen luukun avaajan , kauppaan tulee mukaan paperiliitin, joka ajaa saman asian.

Epäilys herää miksi myyn, no perkules ostin Iluurin, joten tästä huippukuntoinen puhelin seuraavalle.

Jos on jotain kysytävää niin vastailen niihin.

Puhelin on noudettavissa Herttoniemestä (Hki). Tuotetta saa tulla katsomaan.

Posti tuo kyllä muuallekin, lähetän tämän postivakuutettuna 12,80 olisi kulut huutajalle. Tilisiirto ja paketti postiin. Odotan suoritusta 3 pankkipäivää, jos suoritusta ei näy tuote palauttuu myyntiin tänne.

2014-09-26 23.18.56.jpg

Viimeksi muokattu: 27/9/14
Tagit:

Jaa tämä viestiketju