1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC One Demopuhelin huijaus ?

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja 5530, 3/3/14.

1. 5530

5530

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    HTC One <3
    Moro. Mua huijattiin ja tulin ostaneeksi htc one demopuhelimen. Postiennakko oli tarkastusmahollisuudella. Pistin puhelimen päälle postikonttorissa. Ei näkyny mitään kummallista. Kotona en päässy kirjautuun Google tililleni, enkä siis sitäkautta lataamaan sovelluksia. Sitte käynnistin kotona luurin uudestaan ja ruutuun pärähtää: "This build is for developement only, do not distribute outside of HTC without HTC:s written permission. Failure may lead to legal action"
    On siis aivan päivänselvää, että tätä puhelinta ei oo tarkotettu myyntiin. Wlan toimii, data toimii, bluetooth toimii, pystyy soittaa ja pistää viestiä mutta google tilille ei siis pääse. Oon kuullu näistä demopuhelimista, mutta niissä mistä oon kuullu ei oo ollu ees sim-kortti paikkaa...
    Onko tässä jotain tehtävissä että sais playkaupan pelittämään. Heittäkää mielipiteitä ja mahd kokemuksia demopuhelimista...

2. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Ei tuo demoluuri ole vaan taitaa olla rootattu vehje. Muistelisin tuollaisen tekstin nähneeni rootatussa onessa. Sitä miksi et pääse google-tilillesi, en tiedä.

3. Axefield

Axefield Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2179
    Puhelinmalli:
    6S
    Kannattaa koittaa fläsäyttää itse siihen joku ROM. Ohjeet löytyy täältä jostain kyseisen puhelinmallin topiceista.

4. pume

pume Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    1881
    Puhelinmalli:
    Vaihtuupi kohtuu usein
    Jos sinulle takuu on tuohon luvattu, niin silloin olet huijatuksi joutunut, sillä takuu noista rootatuista luureista taitaa kyllä mennä.

5. 5530

5530

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    HTC One <3
    Kiitoksia vastauksista, pitääpä fläshätä joku sissään
    Takuu oli "luvattu" Elisalle, mutta eipä löytyny Elisalta mitään...

6. jyke78 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    78
    Puhelinmalli:
    ipad Air, Honor6, iphone 6s
    Onkohan siellä Googlella ollut vain jokin katkos, ettet päässyt kirjautumaan? Koita huomenna uudestaan...

7. 5530

5530

Tykkäykset:
    9
    Puhelinmalli:
    HTC One <3
    Jaa-a se ois kiva tietää...

Jaa tämä viestiketju