1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Hero vai Touch Diamond 2?

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Uimo, 9/9/09.

1. Uimo

Uimo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Nyt pitäisi hankkia uutta kapulaa näperrettäväksi. Olen ajatellut HTC:n puolelle loikata, Hero ja kakkostimantti miellyttävät eniten silmää. En kuitenkaan osaa päättää, kumman valitsisi.

Herossa plussana se, että se on uudempi malli ja siinä on Android. Se on siis plussa siksi, kun haluaisin sitä päästä tyyppaamaan. Herossa miinuksena ja kakkostimantissa plussana fyysinen olemus. En voi käsittää sitä Heron "leukaa". Timantin WM käyttiksestä ei taasen ole minkäänlaista kokemusta.

Puhelimella siis katson säännöllisesti sähköpostit, surffaan netissä, käytän sitä modeemina läppärillä, jne jne. Oikeastaan vähän kaikkea, mitä voisi kuvitella tuon tason puhelimella voivan tehdä. Näpertäminenkin on kivaa tiettyyn pisteeseen asti. Kumpi siis kannattaisi valita?

Ajattelin ottaa kakkosliittymän samalla, niin tuon puhelinhankinnan voisi yhdistää siihen. Sauniksella halvimpaan liittymään kytkettynä Diamond 2 maksaa 20.50e/kk, Hero 21e/kk, joten ei siinäkään mitään isoa eroa ole.

2. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Jos gmailia käytät, niin ehdottomasti Hero, se kun synkkaa jatkuvasti laatikon kanssa, posti tulee heti luuriin.
    Paljon paljon sekä hyödyllisiä, että hyödyttömiä ohjelmia suoraan marketista vain asentaa.
    Hyvä nettiselain.

Timantti2 ei kokemuksia, mutta siinä kuitenkin wm... Itse ottaisin Heron leuasta huolimatta...

3. K@rtsa Vieras

Kieltämättä vaikea valinta. Hero.n puolesta puhuu että on Android puhelin (ei kyllä käyttöjärjetelmästä mitää kokemusta) jotain uutta ja erillaista verrattuna Windows.iin. Toki Diamond2 kohta tulossa WM6.5 versio joka ehkä vähän tasoitaa tilannetta. WM puhelimet on kyllä todella helppo käyttää läppärin modeemina esim. ja s-posti sujuu mallikaasti, mutta jos itse olisin samassa tilanteessa valitsisin Hero.n. Omalla kohdalla tietenkin vaikuttaa se että olen jo monta HTC Wm puhelinta käyttänyt ja haluaisin testata jotain uutta.

4. murmelinpapana

murmelinpapana

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    DNA, Htc Dream
    Itse ottaisin ehkä tuon Heron. Ainakin omalla kohdallani tuo WM tökkäs sen verran (noin niin kuin psykologisesti), että vaihdoin Nokian 5800:n! :D En osaa oikein selittää sitä, mutta joku siinä vaan oli sellasta. Niin ja Touch Pro 2 aiheutti töyssyn. Mutta toisaalta, ihmiset on erilaisa, joku ehkä voi jopa tykätäkin Windows Mobilesta.

5. lommit

Tykkäykset:
    0
    Samat tuntemukset täälläkin. Winkkarin Mobilea kokeiltu ja sen käyttö oli itselle aika raskasta. Hero on erittäin hyvä puhelin ja myös kyseiseen puhelimeen itsekin lopulta päädyin

6. Pikkuhannu

Pikkuhannu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    Nokia Lumia 830
    Itse en ole Heroa kokeillut, mutta G1 vakuutti androidin toimivuuden.
    Kunhan lisää androidluureja saadaan markkinoille, niin sellainen tulee...

7. Lasselo

Lasselo

Tykkäykset:
    0
    Windows mobile on mielestäni kyllä paras alusta. Se tarjoaa monipuolisemman ja graafisemman olemuksen.

Jaa tämä viestiketju