1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Diamond - Näytössä ongelma

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja janir82, 3/6/09.

1. janir82

Tykkäykset:
    0
    Eli havahduin tänään ihmeelliseen...tai no, ongelmaan. Katsoessani näyttöä näkyy iso neliön muotoinen kohta keskellä näyttö, joka "lilluisi" tms..eli näyttö sinänsä toimii ja näkyy kuten kuuluukin ja reagoi sormella joka kohdasta. Näytössä on suojakalvo, mutta se ei ole sen alla, vaan tuon kosketuspinnan alla vielä. Huomasin kirjoittaessani txt kynällä, että nyt tapahtuu ohilyöntejä näpäyttäessäni monta kertaa samassa kohdassa. Tuo neliö kohta on myös muuttunut kovaksi, eli kun kynällä hellästi tökkii, se kopisee, kun taas muualla näytössä se on pehmeä ja ohilyöntejä ei esiinny niissä. Lisäksi tämä "lilluva" neliö siis häviää aina itestään ja ilmestyy takaisin....mutta kova se on aina siitä kohdasta. Lisäksi kun sormella pyörittelee kohdasta se lilluva osa hieman seuraa sormea myös pehmelle kohdalle.

Onkos näissä miten pitkä takuu? Ostettu Saunalahdelta.
    Jos menee takuusee, tarkistaako ne käyttistä tms sen paremmin, eli pitääkö mun päivittää/venkslata siihen tuo HTC:n oma rommi ja rammi takas..vai mitä ne on ;) Olen siis pävitellyt XDA:n sivuilta noita juttuja :) Eli vinkuuko ne saunalahdelta tuosta...vaikka se ei siis vaikuta näytön toimintaan.

Toivottavasti sai joku ees selvää!!! :) Apuuuva!!

2. Qwertyi

Qwertyi Vuoden foorumilainen 2010, VIP vuodesta 2016

Tykkäykset:
    4683
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Ei se Saunalahtea paljoakaan kiinnosta mitä puhelimeen asentaa / on asentamatta. Huolto siitä voi takuun raukeamisella huomauttaa.

3. K@rtsa Vieras

Olen lukenut xda sivuilta että muillakin on juuri saman pyyppisiä ongelmia ja taisi olla jollakin ihan täällä meidän Diamond threadissä. Jos sulla on epävirallinen rommi laiteessa niin sitten sun pitää laitaa se alkuperäinen SPL takaisin ja sitten vaikka se 1.93 FIN rommi perään ja sitten viedä laite huoltoon. Jos sulla on Hard_spl laiteessa niin huoltoon on turhaa sitä kiikuttaa sellaisenaan ne ei huolla sitä jos ei ole alkuperäisissä kuosissa.

SL Diamondissa on 2 vuoden takuu

4. kimmo Vieras

TouchPro-ketjussa asiaa käsitelty useamman viestin voimin..löytyy esim. hakusanalla "öljyläikkä".

5. janir82

Tykkäykset:
    0
    Kiitoksia vastanneille. Lueskelin noita, niin heikolta näyttää takuuseen saamisen, koska takuu ei korvaa käytöstä tulleita vikoja :D:D Heh..voe helevettiläinen sanon mä! :((

Jaa tämä viestiketju