1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC desire z ja profiilit

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja mkaskine, 23/1/11.

1. mkaskine

Tykkäykset:
    0
    Moikka,

Olen vakavasti harkinnut nokialaisen vaihtamista tuohon desire z:aan. Ainut huolen aihe on että löytyykö tuohon valmiina / ladattavissa sovellusta jolla profiileja ( yleinen, äänetön, jne.. ) pystytään vaihtamaan samankaltaisesti kuin nokian puhelimissa?
    Ja vielä siis niin että esim yö profiilissa hälyttäisi vain määrättyjen ryhmien puhelut ja loput olisivat äänettömällä??

koitin netistä etsiä tuohon vastausta mutta ei ainakaan tunnin kahlauksella silmiin osunut..

2. MadAri

Tykkäykset:
    8
    Moi!
    Ihan suoraan en osaa vastata kysymykseen tai siis ainakaan tuohon yö-profiili ja tietyt soittajat ongelmaan. Mutta tutustuppa Phone Weaver http://www.sbsh.net/products/android/phoneweaver ohjelmaan. Itse käytin tuota jo windows mobile kännyssä ja nyt sen saa myös Androidille. Itsellä on tuo on sellaisessa käytössä että kun kalenterissa on kokousmerkinä niin menee automaattisesti värinä-profiiliin ja tietysti kun kokousaika loppuu niin palaa takaisin normaali-profiiliin. Myöskin autossa kun laittaa BT hands-freen päälle niin auto-profiili menee päälle. Mulla kun on Htc Desire Z niin autopaneeli-softa käynnistyy automaattisesti kun auto-profiili menee päälle + äänenvoimakkuudet menee täysille. Itsellä puhelin sammuu ajastetulla profiililla yöksi aina automaattisesti. Eli käyppä tuolla sivuilla katsomassa löytyiskö tuo sinun lisäksi kaivattu ominaisuus tästä ohjelmasta. Omasta mielestäni on hinnan arvoinen ohjelma.

Joitain ilmaisia profiili-vaihto-ohjelmia löytyy marketista, mutta itse en ainakaan löytänyt yhtä hyvää ja helppokäyttöistä kuin tuo Phone Weaver. Asiaa tietysti auttoi kun oli käyttänyt samaa ohjelmia edellisissä WM-luureisssa. Ohjelma ei ole koskaan kaatunut tai ollut toimimatta niin WM-luurissa tai Android-luurissa.

T:MadAri

3. mkaskine

Tykkäykset:
    0
    mutta saakos tossa valittua että vaan määrätyt puhelut hälyttää ja esim kaikki viestit ovat äänettömällä?

Nyt olen sitten desiren hankkinut ja käytössä on sellainen softa kuin mobicall, tuo toimii loistavasti puheluissa mutta viestit paukkuu silti kaikilta läpi..

eli jos ois vielä mahdollista saada viestit äänettömälle tai edes niin että vaan whitelistissä olevien numeroiden viestit hälyttävät.. pitää tutkia tarkemmin..

Jaa tämä viestiketju