1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC Desire vai iphone 3GS

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja Haro, 7/4/10.

1. Haro

Tykkäykset:
    0
    Olen aikeissa ostaa jomman kumman (HTC Desire tai iphone 3GS) puhelimen.
    Ole hyvä ja ota kantaa kumpi olisi järkevämpi ratkaisu.

-kiitos-

2. Benkku15 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 7 Plus 256GB Jet Black
    iPhone 3GS turha ostaa kun 3kk sisällä tulee jo uusi malli, jos ei ole mikään kauhian kiire hankkia uutta laitetta suosittelisin että odotat hieman.

3. Haro

Tykkäykset:
    0
    Kuinkahan varmaa tietoja tuo uuden iphonen tuleminen on?
    Itsekin olen huhuja kuullut, mutta... huomen illalla se ilmeisesti selviää.

Jos ja kun uusi iphone tulee. Toivon todella että siinä on Desiren kaltaisia ominaisuuksia (radio, hyvä kamera ym...)

kiitos vastauksista

4. ^limited^

Tykkäykset:
    0
    Mulla on sama homma, kun tuli uitettua tuo HD2 niin pitäis uus puhelin hommata. Yllämainitut puhelimet kiinnostaa kovasti. Iphone 3G mulla on ollutkin ja hieman harmittaa kun sen joskus vaihdoin HTC G1:seen. En haluaisi enään säätää jatkuvasti vaan haluan luotetavan kännykä suurella kosketusnäytöllä ja suurella sovellustarjonnalla.

5. kurrre

kurrre Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    128
    Puhelinmalli:
    S6 edge 64GB, iPhone 6 64GB, Lumia 1520
    Uusi iPhone julkaistaan tänä vuonna, se on 100% varmaa. Huomenna annetaan ennakkotietoja tulevasta iPhone OS 4.0:sta jossa on joitain uusia ominaisuuksia. Uuden iPhonen julkistus tapahtunee kesäkuussa kuten on tapahtunut iPhone 3G:n (11.7. 2008) ja 3GS:nkin (8.6. 2009) kanssa. Perinteisesti iPhonen julkistuksesta on mennyt tovi ennenkuin puhelinta on saanut Suomesta (iPhone 3GS Suomen markkinoille 31.7.). Suomeen tulevien erien määrät ovat kuitenkin olleet erityisesti 3GS:n kohdalla naurettavan pieniä alkuunsa ja parhaiten 3GS:ää alkoi saamaan Suomessa vasta joulukuussa 2009.

Eli ei kannata ihan pidätellä hengitystä uuden iPhonen kanssa :)

6. Benkku15 Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    68
    Puhelinmalli:
    Apple iPhone 7 Plus 256GB Jet Black
    Itse odottelisin sen 3kk että se sieltä saapuu, voipi olla että se muuttuu kokonaan ja tekee joitakin asioita uusiki markkinoilla, ken tietää. Itse venaisin hieman.

7. LeMuerte

LeMuerte

Tykkäykset:
    14
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3
    Nykyään saa olla odottamassa koko ajan jos haluaa jotain uutta, uusia ja entistä hienompia puhelimia julkaistaan lähes kuukausittain ja vielä useammasta huhutaan tulevaksi milloin minkäkin ajan päästä. Desire pitäis tulla jo hyvällä lykyllä tällä viikolla ja itse ajattelin leikkiä sillä ainakin jonkun aikaa, jos on hanurista niin sitten vaihtoon. iPuhelimella arvo pysyy varmaan pisinpään mitä millään, mutta toisaalta Desire on ainakin speksiensä puolesta varma valinta. Osta jompi kumpi, jos menee pieleen niin myy pois ja vaihda toiseen.

8. slaizer

Tykkäykset:
    0
    Techradarin vertailussa Desire meni iPhonesta ohi listaykköseksi: http://www.techradar.com/news/phone...-best-mobile-phones-in-the-world-today-645440

Ainakaan iPhone 3GS:ää ei kannata tässä vaiheessa ostaa speksien kannalta, sillä vehkeellä alkaa olemaan jo ikää.. App Store on oikeastaan enää sen ainoa myyntivaltti. Jos et jaksa odotella Android Marketin laajentumista, niin iPhone. Muuten Desire.

9. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Osta Desire, uutta iPuhelinta saadaan odottaa syksyyn asti täällä pohjoisessa. Itselläni menee tämä oma Desire vaihtoon sitten kun iPuhelinta alkaa saamaan.

10. muumi

Tykkäykset:
    19
    Desire Saunalahden tarjouksena oli mulle helppo valinta. Varmaan puolet halvempi kuin tuleva iPhone kun ottaa liittymämaksut huomioon.

Jaa tämä viestiketju