1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HTC 10 käyttökokemukset

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja tietovanhus, 7/7/16.

1. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Ei voi muuta kuin kehua tätä puhelinta.
    Itse tykkään rakenteesta on jämäkkä ja viimeistelty hyvin.
    Itsellä on tumma laite ja en ota kantaa näyttöpaneeli keskusteluun.
    itsellä tämän laitteen näyttö on aivan loistava ja sitä värimaailmaa saa jokainen mieleisensä mukaa säätää.
    Ääni on aivan loistava tässä luurissa, jos kuuntelee langallisilla kuulokkeilla saa nauttia todella loistavasta äänestä ja säätöjä piisaa. Vertaan kameraa Lg G4 kameraa , aukeaa nopeammin ja ottaa normaalivalossa aivan loistavia kuvia.
    Vasta aurinko tuotti ongelmia, säätö kesti jonkin aikaa. Laitan kuvia lomien jälkeen.
    Oman testauksen mukaa pärjää minusta hyvin G4 kameralle, jota ainakin itse arvostan. Sense, ei voi olla kuin tyytyväinen, ei tarvitse mitää novaa tai muuta asennella, toimii sen verta mukavasti ettei paremmasta väliä. Puhelin on muita puhelimia pikkuisen paksumpi minusta tämä on onnistunut ratkaisu, istuu omaa isoon kouraa todella hyvin.
    Muutaman kerran täyteen ladannut mennyt omalla käytölllä 6- 7 sot aikoihin eli pärjään loistavasti kokopäivän melkein puolitoista. Itsellä ainakin toimi nfc hyvin, toisila on ollut ongelmia tämän kanssa.
    Oli tuossa oneplus 3 käytössä ja palautin kyseisen luurin kun en jaksanut säätää sitä sun tätä.
    Htc,ssä tuntuu vaan kaikki toimivan minulle paremmin esim hiljainen tila, näytön asettelu, äänet, kamera, erityismaininta teema rakentelulle, on hauskaa tehdä eri teemoja.
    Kiitos Htc vihdoin luuri, jossa on kaikki mitä minä tarvitsen.

Viimeksi moderaattorin editoima: 11/7/16
    laksu, flinty and etos like this.
  2. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Danny Lee tykkää tästä.
  3. luuriforum

luuriforum

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    hTC 10
    Hyviltä näyttää, värit luonnolliset ja textuurit kohillaan, kaikkiaan mukavan oloisia räps:eek:

Olen jonnii aikaa miettynyt HTC10 hankintaa nykyisen LG G3 tilalle...kuinka olet "tottunut" tuohon 5,2" näyttöön entisen 5,5" (G4), tuntuiko kovasti pienemmältä ym?

Onko uudet HTC :n päivitykset parantaneet luuria alkutilanteesta, siellähän oli kaikenlaista "pientä" joita on kyllä monella muullakin merkillä kun mallit tulee markkinoille...?:confused:

4. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Moikka. Ei itseä haittaa tämä 5.2 koko äkkiän tähän tottui. Luuri on muutenkin mitoiltaan järkevä. Itse suosin Tetded flip koteloita, joten liukkaus ongelma ratkesi sillä ja kotelot ovat minusta hienoja, sopii puhelimeen loistavasti. Heti käyttöön otettaessa tuli noin 500mt päivityspaketti. En ole havainnut mitään ongelmia omassa käytössä. Nfc on joillakin ollut ongelmia lukeminen on kuulemma hidasta. Itse testasin hsl kortinlukua ja hyvin siinä toimi. Lg g4 jää ns ränttätänttä luuriksi. Lg perusnäppis on parempi mutta tämä taas on vasteelta parempi ja kaupasta saa mieleisensä, eli ei ongelmaa tämän suhteen. Pikalataus todellakin toimii noin 20 minsaa riittää. En ole oikeasti tormännyt mihinkään ongelmaa kaikki vaan pelaa ilman turhaa säätämistä. Ice wiev näkymäkin tuntuisi toimivan tällä ice kotelolla hienosti, mutta itse tykkään perinteisestä kotelosta. Htc on sitten se oma teema muokkaus, jossa voit vapaasti sijoitella kuvakkeita ym.. Mukava vaihtelu. Käy kurkkaa jossakin kaupassa luurin kokoa. Järkevää lasikalvoa en ole vielä löytänyt. Vinkkejä jos joku tietää sellaisen joka ei jääreunoilta ns auki. Itsellä on ollut myös Lg g3 siihen verrattuna tämä on loisto ostos. Itsekin mietin eroa G4 joka on minusta loistava luuri mutta tämä toimii joka osa-alueella paremmin ja kamera on nopeampi ja kuvanlaatu on hyvä. Hehkutan edelleen tuota kuuloke ominaisuutta on loistavat soundit. Samoin puhelimessa itsessään on hyvät äänet , niiden voimakkuutta on jotkut arvostelleet, itselle ainakin riitää nämä

Viimeksi muokattu: 12/7/16
  5. luuriforum

luuriforum

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    hTC 10

OK:)

Oletko huomannut näytössä eroja G4 vs HTC10, onko tuo LCD5 parempi, ainakin G3 ssa ei näytölle ole juuri mahdollisuuksia "säätämiseen" esim valkotasapainoa, esim SONY xperia Z3 oli paremmat näytön säädöt, oli sellainen tuossa vähän aikaa..

6. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Tässä on väritilat eloisa ja sRGB kummassakin en erilliset liukukytkimet säätöä varten. Näytön saa paremmin säädettyä kuin G4

7. luuriforum

luuriforum

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    hTC 10
    Kiitänvastauksesta:)

8. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2800
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Hmm mitähän tästä sanoisi.. Vaikka olen isoon tottunut niin tämä on kädessä todella hyvä. Näyttö omaan silmään parempi? kuin oneplussa 3:ssa. En kyllä vielä ole näyttötilaa sen enempää räveltänyt, enkä tiedä edes onko tässä amoled vai mikä :D

9. akselic

akselic TicTac - vain yksi puhelin!

Tykkäykset:
    4443
    Puhelinmalli:
    OnePlus3
    LCD siinä on :)

Edit: onhan siinä korkeampi resoluutio eli 1440p kun OP3:ssa on 1080p

kowardi tykkää tästä.
  10. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2800
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Eli siksi ei ehkä niin karkkimainen. Tällä en uskalla koettaa edes sRGB siis.

11. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2800
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Ohhoh, tämähän työntää kuulokelinjaan pikkasen toisenlaista ääntä kun yleensä. Hyvin yllätti :D

12. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Itsekin olen hehkuttanut noita kuulokeääniä, on todella hyvät ;) Onkos sinulla mitään suojalasia hankittuna. Pari kiinalasia kokeillut , ei ole toimineet.Asensin Copterin kalvon, kalvo on aina kalvo, eli muuten hyvä mutta tahmea mutta asentui nesteen kanssa niinkuin pitikin..

13. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2800
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    Kävin Prismasta leikattavaa muovikalvoa ja tilasin hudomista lasikalvon :)

14. Zonium Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Samsung Nexus S
    Kerkesitkö tehdä vertailua kuulokelinjan äänestä OP3 vs HTC10? Itsellä pääasiallinen musakone puhelin, niin kiinnostaa.

15. kowardi

kowardi Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    2800
    Puhelinmalli:
    lippulaiva
    En kerennyt valitettavasti :(

16. luuriforum

luuriforum

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    hTC 10
    Onko tämä kaveri HTC10 väen tiedossa, tehnyt useamman luotauksen ko. puhelimesta...eli tuossa vidossa näytöstä, sieltä löytyy kuitenkin kameran osalta, WI-FI, äänet ym?

17. tietovanhus

tietovanhus

Tykkäykset:
    16
    Puhelinmalli:
    Iphone 6S plus
    Eipä ole tullut seurattua kyseistä heppua. Monesti pitää muistaa eri arvosteluissa, kuka on kyseisen arvostelun loppupeleissä tilannut;). Itse olen ainakin edelleen tyytyväinen näyttöön ja kyseiseen luuriin. Puhelimeen saa vaihdettua myös fontit jos vaikuttaa liian hailakoilta.

18. Infra

Infra Vuoden foorumilainen 2014 sekä VIP

Tykkäykset:
    6582
    Puhelinmalli:
    Kaikenlaista
    Joo näitä yksittäisiä juutube tähtien videoitahan firmat varmasti ostelee ihan joka päivä. Heh heh

19. luuriforum

luuriforum

Tykkäykset:
    5
    Puhelinmalli:
    hTC 10

Katselin kaverin kaikki arviot läpi...
    Heitin tuon tänne siksi että tulisi tietoon tämmöinen tyyppi netistä joka pukailee näitä, tuossahan oli vihjailua Huawein nexus P6 ja SGS7 vaikkakin ihan kilttiä ohöm...
    Toki keskikertaisuuksista ja huonoista ei tarvi "molleja" väsäillä!

20. massimo Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    180
    Eipä tuossa videossa ollut mitään ihmeellistä. Harmi että on jo hyvä luuri niin ei viitsi vaihtaa, mutta katsotaan miten käy kun pääsen työkaverin puhelinta kokeilemaan.

laksu, tietovanhus and kowardi like this.

Jaa tämä viestiketju