1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HS-4W Kaikuu

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja PalKar, 8/10/06.

1. PalKar

Tykkäykset:
    0
    Eli kun äänenvoimakkuus on yli puolenvälin vastapuoli valittaa, että kaikki puhe kaikuu takaisin pienellä viiveellä. Jos taas pudotan tuota voimakkuutta alle puolenvälin en itse enää kuule puhetta jos esim. olen autossa. Toki kun painan kuulokkeen syvemmälle päähän ja pidän kädellä kiinni niin silloin nippanappa kuuluu. Onko vastaavanlaisia kokemuksia muilla? Tämä laite on kohta 2vkoa vanha ja koko ajan ollut samanlainen.

2. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Beige vai harmaa?

Meillä on kaksi molempia, ei ongelmia.

3. PalKar

Tykkäykset:
    0
    Hopea

on tuon väri. Jos tuollaista ominaisuutta ei ole ollut noissa sinun malleissa niin tuskin se kuitenkaan on väri sidonnainen ongelma. Kuuloke oli puhelimen mukana takuu huollossa mutta huoltomies väitti sen kaikumisen olevan ominaisuus. No puhelin tuli kyllä kuntoon ohjelmistopäivityksellä mutta mutta.. Täytyy viedä eri huoltopajaan seuraavalla kerralla.

4. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    En tiedä ollenkaan mistä kaiku johtuu, mutta minulla on ollut 2kpl hs-3w:tä ja 7w autosarja ja kaikissa ollut samaa ongelmaa. Autosarjassa tosin kaiku ei ole jatkuva vaiva vaan loppuu kun buuttaa puhelimen. Olen päätellyt tästä ettei vika välttämättä ole hf:ssä. Bt-900 on toiminut parhaiten ja muutoinkin olen tuohon hf:ään tyytyväisin mitä noita bt hf vimpaimia on minulla ollut.

5. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3462
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Re: Hopea

No minulle väitettiin viime keväänä, että beiget pudotettiin juuri tuon takia mallistosta pois, tiedä sitten...

Jaa tämä viestiketju