1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HPM-70, tekeekö Sony "ei SE brändättynä"?

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja noirfi, 3/4/06.

1. noirfi

Tykkäykset:
    0
    Eli tekeekö Sony vastaavia kuulokkeita "ei-Sony-Ericsson" merkillä vaan pelkkänä Sonynä? Mikä mallinumero ja mistä vois hankkia?

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ymmärtääkseni Sony ei too noita SE merkilläkää, tietääkseni ei tee siis Sony nimellä, ja miksi tekisi? Japanissakin luurit taitavat olla nykyään SE nimisiä?

3. noirfi

Tykkäykset:
    0
    No jos Sony ei tee niitä, niin kuka ne valmistaa? Ajattelin vaan, että kun ne oli niin näppärästi korviin sopivat, että vois hankkia vastaavat tulppakuulokkeet, kun edelliset tuli myytyä W800sen mukana.. Jos vaikka pitää mukana nokiaa niin on se niin noloa jos napeissa on Sony Ericsson logo, katu-uskottavuus kärsii!! ;) Ja kun ei oo tarvetta paketissa olevalle adapterille...

4. -Roeyheloe-

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tismalleen nämä:
    http://www.sony.fi/view/ShowProduct..._fi_FI&pageType=Overview&category=HEA+Walkman

Helvetin parhaat kuulokkeet :) hinta on 40-50€.. mä hain Stockmannilta (49.95€) ja netistä saa varmaan monesta paikasta tilattua...

verkkokauppa:
    http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6580
    jos on samat niin johan rahastavat :D

5. noirfi

Tykkäykset:
    0
    Joopa, aika hyvää hintaa näyttää Verkkokauppa pyytävän... Melkolailla samanlaiset, täytyypä pitää silmät auki!

6. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Itekin oon tykänny näistä kuulokkeista, mutta meni kuitenkin W800:n varmaankin kaupaksi. Eli mites onko Kossin plugit yhtään samanlaiset ääneltään ku nämä? Ois hintaa alle 30€ --> Verkkokauppa.com

7. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Mulla on kanssa noi MDR-EX71-napit ja oon ollut tosi tyytyväinen. Ostin Tampereen Stockalta reilu vuosi takaperin ja hintaa oli muistaakseni n. 35€.

Kossin Plugeista sen verran, että monet ovat valitelleet niiden bassotoistoa liiankin tukevaksi. Olen myös kuullut kommentteja, että sopivat huonosti korviin, mutta se on toki yksilökohtaista, eli kannattaa kokeilla ennen ostamista, mikäli mahdollista.

Zdnetin arvostelu Sonyn nappikuulokkeista

Zdnetin arvio Kossin The Plug -kuulokkeista

Jaa tämä viestiketju