1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HPM-10:n lukijasta...

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Risu, 6/4/04.

1. Risu

Tykkäykset:
    0
    Elikkä olen kuullut että HPM-10:n soitin ei tue yli 32 megasia MMC-kortteja. Mutta tukeeko sen mukana tulllut lukija? En haluaisi tuhlata rahaa uuteen korttiin jos se ei toimisikaan...

2. mjkall

Tykkäykset:
    13
    Ei, mukana tuleva 32Mb kortti ei ole suurin sopiva. Ostin juuri 256Mb kortin ja sopii mainiosti. Oli valmiiksi alustettu (Fat16). Mukana tulevalla kortinlukijalla, joka kinnitetään printteriporttiin ei oikein tee mitään, on hidas. Itse käytän Cruzer-kortinlukijaa suoraan USB-portista ja on nopea.
    Kortin voi alustaa tarvittaessa digikamerassa,Palmissa jne. Ehkä mukana tullut kortinlukija voisi alustamiseen ja formatointiin käydä.
    Hieno äänenlaatu, basso-treble-säädöt. Kappaleet näkyy ruudulla ja ihan loistava handfree lisäksi. Edullinen MMC 256Hb kortti muuten löytyi täältä: http://www.jimmspc-store.fi/index_fi.htm .

3. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Joo on tullut mieleen vaihtaa isompi kortti itsellenikin mutta en vielä ole jaksanut mutta sitä vanhaa kirjoitinporttiin laitettavaa lukijaa ei kannata käyttää vaan vaihda johonkin toiseen, ostin muistaakseni Stocmannilta lukijan (USB) ja maksoi 19.90e mukana tuli softa formatoimista varten jne, mutta paremman äänenlaadun saa vaihtamalla kuulokkeet esim. Sennheiser MX-500 malliin, olin todella yllättynyt laadusta.

Jaa tämä viestiketju