1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HPM-10 MP3 soitin

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Migetzu, 1/11/02.

1. Migetzu

Migetzu

Tykkäykset:
    0
    Päivitin koneeni käyttiksen XPksi, niin enää ei Erkin HPM-10n mukana tullut korttilukija toimi. Joten mikä (USB?) lukija kannattaisi ostaa, ja mistä?

Ja mitä ne suunnilleen maksaa? Ja millaisia kokemuksia on näistä USB liitäntäisistä kortinlukijoista?

Tänx etukäteen :)

2. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    valitettavasti mulla on ollut vastaavanlaisia kokemuksia xp ja hpm:n kanssa:( onneksu mulla on sentään omalla koneella 98(xp tod.näk. pyöris tuskaisen hitaasti jos ollenkaan) ongelma lienee siinä ettei sony ericsson ole tehny xpn kanssa yhteensopivaa ajuria.

3. Hesander

Tykkäykset:
    0
    Itse ostin kapineen nimeltä Viking IntelliFlash. Se lukee useita eri korttityyppejä, esim. juuri MMC:t, joita HPM-10 käyttää. Ainakin itselläni toimii XP:ssä mainiosti tuo kyseinen lukija.
    Maksoi Verkkokauppa.com:issa vähän yli 60 euroa.

4. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kumma juttu! Luulisi että firma tekisi äkkiä uuden ajurin että XP:kin toimisi, laite kun toimii myös SE:n uusissa malleissa...

5. Devilution

Tykkäykset:
    0
    Sama juttu Nokia HDR1:sen kanssa...eli XP yhteensopivuus on aika ontuvaa. Sen sijaan esim. Win 2k:n kanssa toimii kuin unelma.

6. bull Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kyselin Maifonista ja he kertoivat seuraavaa:

Hei!

Kiitos yhteydenotosta!
    Toistaiseksi Sonyericsson ilmoittaa mp3-soittimen olevan yhteensopiva Windows 95/98/nt/2000 kanssa.
    Tarkempaa tietoa tulevista päivityksistä ja yhteensopivuuksista voit tiedustella suoraan Sonyericssonilta. Käyttötuen numero on (09)299 2000

Terveisin,
    Maifon Shop

Eli sinne soittamaan jos ei toimi!

Jaa tämä viestiketju