1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hp:n läppäri + 6230i = bluetooth-ongelma...

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja yaa, 8/10/05.

1. yaa

Tykkäykset:
    0
    Onko hp:n oman integroidun bluetoothpalikan tarkoitus toimia pc-suiten kanssa, vai mitä hyötyä siitä on. Puhelin ei löydä konetta ja toisin päin.

Pc-suite sanoo: "Yhteystyyppiä ei voi käyttää. Tarkista, että kaikki tarvittavat laitteet, ohjelmat ja ohjaimet ovat käytettävissä.

Onko kellään samaa ongelmaa, ja kenties ratkaisua siihen?

2. manta

Tykkäykset:
    0
    PC Suite toimii Bluetooth rautaan (sisäänrakennettu tai ulkoinen) liittyvän Bluetooth softan kautta. Toimivuus riippuu siitä, mikä Bluetooth softa siinä sisäänrakennetussa raudassa on. Widcomm ? (My Bluetooth Places tms.)
    PC Suite 6.5 versiosta eteenpäin PC Suite pitää "ottaa kerran käyttöön" tuon bluetooth softan kanssa, tarkoittaa siis sitä, että seuraavat stepit pitää olla kunnossa:
    - PC:ssä on Bluetooth aktiivisena (mulla ei ole HPtä, joten en tiedä millainen inkidaattori siinä on, että BT on päällä, mutta jokin lienee
    - BT rautaan liittyvä softa on asennettuna ja toimii (siitäkin on yleensä Windows Trayssä jokin ikoni, joka ilmaisee onko Bluetooth päällä, Widcommissa on Bluetooth-ikoni, joka on punainen jos BT rauta on pois päältä, vaikoinen jos se on päällä ja vihreä, jos siirretään jotain dataa BT yli
    Kun edellä olevat on kunnossa, PC Suiten "get connected" wizard pitää ajaa kerran läpi ja "aktivoida" PC Suite toimimaan sen sun BT softan kanssa. Toimenpide pitää tehdä vain kerran, jatkossa toimii ilman sitä wizardia.

JOS sulla on XP Service Pack 2, niin siinä on Microsoftin oman Bluetooth softa ja se yleensä tappelee tuon Widcommin softan kanssa, suosittelen että otat silloin Microsoftin BT softa käyttöön, toimii paremmin.

3. tonttu

tonttu Supermoderaattori

Tykkäykset:
    3448
    Puhelinmalli:
    iPhone 6S
    Mikä HP:n läppäri muuten on kyseessä?

4. TsR

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuo sama ongelma kun yritin päivittää PC Suiten uusimpaan 6.8.3 versioon.

Vanhalla 6.5.12 versiolla toimii ok. Eli tuossa 6.6 versiossa on tullut muutos Bluetooth toimintaan?

Minulla on Dell kannettava jossa Toshiba Bluetooth Stack v3.03.02(D)

Olen yrittänyt asentaa PC Suitea niin että Bluetooth on aktiivinen, eli ikoni valkoinen, mutta antaa saman ilmoituksen kun eka viestissä.

Jaa tämä viestiketju