1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HP iPAQ rx1950 -kokemuksia?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja hermotom, 7/4/06.

1. hermotom

Tykkäykset:
    0
    HP iPAQ rx1950

Onko jollakin kokemuksia otsikon kämmystä tai suurin piirtein vastaavasta? Mielipiteitä puolesta ja vastaan näistä halvemmista kämmenmikroista? Korvaako paperikalenterin? Onko muistiinpanojen tekeminen virtuaalinäppäimistön avulla sujuvaa vai kikkailua? Pelittääkö synkkaus pc:n välillä moitteettomasti?

Itse tarvitsen dataa taskuun, eli Offisen ohjelmistot ja Adobe välttämättömiä. Communikaattorista en tykkää (liian paksut nakkisormet).

Ostaako vai eikö, pähkäilee toh.

2. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=29544517

Osta tuosta melkei vastaava paketti, hyväs kunnossa. Office jutut löytyy ja oon niitä vähän käyttänytk, ihan ok ne on toiminu. PDF ohjelmia en oo testannu, mut kait sellanenki toimiva luku softa löytynee.

Itse en aluksi tuota pahemmin käyttänyt, mutta nyt olen sitä käyttänyt koulussa kalenterina / lukujärjestyksenä ja ihan hyvin pelittänyt. Vähän hidasta tuo kynällä sohiminen on, mutta tuossa mun paketissa tulis tuo koko näppis millä on jo paljon parempi kirjoittaa, se on n.25cm x 10 cm avattuna ja taittuu paljon pienempään.

Nii ja synkkaus outlookin ja pda:n välillä on itselläni ainaki toiminut hyvin ja ku sama käyttis tuossa HP:ssa, niin kai se siinäkin hyvin pelittää.

3. hermotom

Tykkäykset:
    0

Jaa tämä viestiketju