1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HP Business läppäri

Keskustelu osiossa 'Myydään ja ostetaan sekalaista tavaraa', aloittaja sieguz, 31/3/10.

1. sieguz

Tykkäykset:
    1
    Hp:n 530 on ns "bisness malli" Kone on melko koruton, malli, mutta sitäkin luotettavampi erityisesti ammattikäyttöön. Koneessa hyvä akku. Käytöstä riippuen kestää tunnista kahteen ja puoleen tuntiin.

Koneessa on joko ajuriongelmaa näytönohjaimessa, tai sitten ihan konkreettinen vika näyttiksessä. Aina kun näytönohjaimen ajurit hakee hp:n sivuilta, niin näyttö alkaa särisemään. Itse olen ratkaissut ongelman nii, että koneen näytönohjain on kytketty laitehallinnasta pois päältä, jolloin kone toimii aivan normaalisti. Näytön resoluutio yltää tälloin 1024 asti. Jos koneella aikoisi pelata jotain voi olla että "näytönohjaimen puute" vaikuttaisi, mutta itse en ole käytössä huomannut mitään suurempaa eroa tekstinkäsittelyyn, kuvien katsomiseen, nettiselailuun tai dvd leffojen katsomisessa.

Näyttiksenä siis toimii INTEL GMA 950

Konetta ei ole pakko myydä, tosiaan tuo ongelma vaikuttaa yleisesti ottaen vain resoihin. Voi selvitä pelkällä Windowsin uudelleen asennuksella, mene ja tiedä.
    *SPEKSIT*
    DVD+R(W)
    Wlan
    Intel Celeron M 1,87ghz
    2GB Keskusmuistia
    80gb Kovo
    15,4"
    Vista Home Basic + lisenssi

Hintapyyntö 160e : Tarjouksia otetaan vastaan, eikä tuo ole tiukka.

Pidän oikeuden hyväksyä / hylätä tarjous ; )

Liitetyt tiedostot:

Jaa tämä viestiketju