Honor Play

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Ohhoh..olen aina vain tuon Huawei osion hoksannut..pyyfän anteeksi
eipä tuo mitään, ne oli joskus yhdessä mutta ovat nyt erikseen kun malleja on niin paljon

timantti

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
14
Siis hä?! Playn paketissa ei ollut kuulokkeita..ei suojakuorta eikä näytön päällä edes tehtaan suojakalvoa! Ei missään luurissa ennen näin. Ostettu DNA:lta..

Infra

Vuoden foorumilainen 2014/2018
Supermoderaattori
Palaute - 100%
65   0   0
Reaktiopisteet
14916
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro & Pixel 4 XL
Siis hä?! Playn paketissa ei ollut kuulokkeita..ei suojakuorta eikä näytön päällä edes tehtaan suojakalvoa! Ei missään luurissa ennen näin. Ostettu DNA:lta..
Halpa luuri -> säästö tulee siinä ettei sinne pakata lisätarvikkeita mukaan.

timantti

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
4   0   0
Reaktiopisteet
14
Niinpä,toisaalta jännä että tuossa p20 litessä oli kuulokkeetkin. Sama hinta kuitenkin

Tattoo

Tunnettu jäsen
Palaute - 90%
9   1   0
Reaktiopisteet
367
Puhelinmalli
iPhone 11 Pro max + Watch 5 GPS
Säästetty kaikessa muussa, niin on saanut ne kuulokkeet mukaan.

Neutral

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
6   0   0
Reaktiopisteet
81
Puhelinmalli
Huawei P20 pro, Huawei Play
Powerin sivuilla:

Lasitakuu aktivoituu automaattisesti oston yhteydessä ja tuotteen ostokuitti toimii Lasitakuun tositteena.
Lasitakuun voimassaolo alkaa välittömästi ostotapahtuman jälkeen ja on voimassa 60 päivää kuitin ostopäivästä.

Dna:lla taas kertoivat että pitää aktioida huawei caren kautta. Mutta eipä se onnistunut. Googlettamalla
löytyi tuo powerin sivu ..

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
jos Porsche on Huawein auto kumppani niin honor on valinnut toisen saksalaisen automerkin, Audin

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Nyt muisti pätkii.
Mistä löytyy asetuskohta jossa näkyy puhelimen sijainti.
Epäilen että olen epähuomiossa laittanut puhelimen sijainniksi jonkun Timbuktun kun ei anna lisätä omaa kotikaupunkia tuohon puhelimen omaan sääsovellukseen.

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Nyt muisti pätkii.
Epäilen että olen epähuomiossa laittanut puhelimen sijainniksi jonkun Timbuktun kun ei anna lisätä omaa kotikaupunkia tuohon puhelimen omaan sääsovellukseen.
mikäs vika Timbuktussa o :D

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Nyt muisti pätkii.
oisko se tuolta, eli kello, asetukset, päiväm-kellonaika.

Liitteet

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
oisko se tuolta, eli kello, asetukset, päiväm-kellonaika.
Tarkoitan sitä paikkaa kun silloin puhelimen käyttöönotossa valitaan maakohtainen sijainti missä on niitä maita vaikka kuinkapaljo, olen varmaan siellä tumpeloinut ja laittanut jonkun timbuktun mikälienee ja nyt ei sääsovellukset anna lisätä omaa kaupunkia eikä löydä tätä paikkakuntaa, tai ei löydä yhtäänmitään paikkaa, ilmoittaa vaan, ei tuloksia.
Epäilen tätä koska Mate 9 maakohtainen sijainti on Suomi ja sääsovelluksessa ei mitään ongelmia.
Mistä helekutista sen nyt löytäisi sen paikan missä sen maakohtaisen sijainnin voisi vaihtaa, ei kehtaisi asentaa uusiks koko vehjettä sentakia.

Infra

Supermoderaattori
Palaute - 100%
65   0   0
Reaktiopisteet
14916
Puhelinmalli
Se kysyy vain käyttökielen siinä alussa. Sen saa vaihdettua asetuksista. Tosin jos sulla olisi Timbuktu siinä niin sun luuris tuskin olisi millään ymmärrettävällä kielellä.

Tässä nyt viikon verran pyöritellyt tätä luuria ja täytyy kyllä todeta että pitkästä aikaa yksi turhimpia julkaisuja mitä on eteen tullut. Ei tässä ole oikeastaan mitään erikoista paitsi hinta ja sekin vähän niin ja näin.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
Se kysyy vain käyttökielen siinä alussa. Sen saa vaihdettua asetuksista. Tosin jos sulla olisi Timbuktu siinä niin sun luuris tuskin olisi millään ymmärrettävällä kielellä.

Tässä nyt viikon verran pyöritellyt tätä luuria ja täytyy kyllä todeta että pitkästä aikaa yksi turhimpia julkaisuja mitä on eteen tullut. Ei tässä ole oikeastaan mitään erikoista paitsi hinta ja sekin vähän niin ja näin.
Kieliasetukset ja maakohtainen sijainti jotka valitaan puhelimen käyttöönotossa, ovat täysin kaksi eriasiaa.
Siellä käyttöönottoasetuksissa on ensin maakohtainen sijinti, jossa on kymmeniä erimaita ja sen jälkeen saa kielen valita miksi haluaa.
Esim jos maasijaintina on Suomi, et voi asentaa puhelimeen joitakin ominaisuuksia joita ei tueta Suomessa mutta kun maakohtainen sijainti on joku muu kuin Suomi, voit asennella puhelimeen sovelluksia esim teemat.

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Tarkoitan sitä paikkaa kun silloin puhelimen käyttöönotossa valitaan maakohtainen sijainti missä on niitä maita vaikka kuinkapaljo, olen varmaan siellä tumpeloinut ja laittanut jonkun timbuktun mikälienee ja nyt ei sääsovellukset anna lisätä omaa kaupunkia eikä löydä tätä paikkakuntaa, tai ei löydä yhtäänmitään paikkaa, ilmoittaa vaan, ei tuloksia.
Epäilen tätä koska Mate 9 maakohtainen sijainti on Suomi ja sääsovelluksessa ei mitään ongelmia.
Mistä helekutista sen nyt löytäisi sen paikan missä sen maakohtaisen sijainnin voisi vaihtaa, ei kehtaisi asentaa uusiks koko vehjettä sentakia.
nyt ei jymmärrä voin itse laittaa vaikka Tokion kotikaupungiksi, vaikka suomessa ollaan

Hextall

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
73   0   0
Reaktiopisteet
225
Puhelinmalli
iPhone 7 ja OnePlus 6t
Kieliasetukset ja maakohtainen sijainti jotka valitaan puhelimen käyttöönotossa, ovat täysin kaksi eriasiaa.
Siellä käyttöönottoasetuksissa on ensin maakohtainen sijinti, jossa on kymmeniä erimaita ja sen jälkeen saa kielen valita miksi haluaa.
Esim jos maasijaintina on Suomi, et voi asentaa puhelimeen joitakin ominaisuuksia joita ei tueta Suomessa mutta kun maakohtainen sijainti on joku muu kuin Suomi, voit asennella puhelimeen sovelluksia esim teemat.
Xiaomissa oli näin mut en tiedä onko huaweissa.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
nyt ei jymmärrä voin itse laittaa vaikka Tokion kotikaupungiksi, vaikka suomessa ollaan
Mistähän tää nyt sitten mättää tässä puhelimessa nuo sääsovellukset.
Aivan sama minkä sääsovelluksen asennan, ei läydä mitään paikkaa, ei ei anna lisätä kotikaupunkia eikä löydä siis ei mitään, ei puhelimen omalla sääsovelluksella eikä millään muullakaan, aivan sama kirjoitanko oman tai minkätahansa paikkakunnan siihen ilmoittaa, ei hakutuloksia.
Puhelimessa asetuksissa on
-kotikaupunki sama kun sääsovelluksessa
Mutta kun se ei löydä eikä anna laittaa mitää kotikaupunkia.
Itse olen edelleen sitä mieltä että se maakohtainen sijainti on nyt viturallaan puhelimessa.

Infra

Supermoderaattori
Palaute - 100%
65   0   0
Reaktiopisteet
14916
Puhelinmalli
No toimiiko esim Google Maps, eli löytääkö se sijaintisi? Jos ei löydä niin vika on verkossa ja GPS:ssä. Jos taas Maps toimii niin vika on luurisi ohjelmistossa, korjaantunee varmaan tehdasasetusten palautuksella.

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
No toimiiko esim Google Maps, eli löytääkö se sijaintisi? Jos ei löydä niin vika on verkossa ja GPS:ssä. Jos taas Maps toimii niin vika on luurisi ohjelmistossa, korjaantunee varmaan tehdasasetusten palautuksella.
Kyllä toimii, kaikki muut jutut, GPS nopeusmittari, Maps, Hervego navigointi toimii kun tyhjää vaan, mutta tuo sääsovellus,olise puhelimen oma tai mikätahansa muu, ei löydä tätä paikkaa eikä anna lisätä kotikaupunkia.

SANDY

ビップ、 アクティブメンバー。
Palaute - 100%
8   0   0
Reaktiopisteet
1521
Puhelinmalli
Huawei Mate 30 Pro 5G
Mistähän tää nyt sitten mättää tässä puhelimessa nuo sääsovellukset.
Aivan sama minkä sääsovelluksen asennan, ei läydä mitään paikkaa, ei ei anna lisätä kotikaupunkia eikä löydä siis ei mitään, ei puhelimen omalla sääsovelluksella eikä millään muullakaan, aivan sama kirjoitanko oman tai minkätahansa paikkakunnan siihen ilmoittaa, ei hakutuloksia.
Puhelimessa asetuksissa on
-kotikaupunki sama kun sääsovelluksessa
Mutta kun se ei löydä eikä anna laittaa mitää kotikaupunkia.
Itse olen edelleen sitä mieltä että se maakohtainen sijainti on nyt viturallaan puhelimessa.
kato nämä ensin tälleen kun mulla on ja sitten koita uudestaan sitä kotikaupungin lisäystä/paikannusta

Liitteet

pinato

VIPpi
Palaute - 100%
22   0   0
Reaktiopisteet
2318
Puhelinmalli
Huawei Mate 20 Pro
kato nämä ensin tälleen kun mulla on ja sitten koita uudestaan sitä kotikaupungin lisäystä/paikannusta
Kyllä ne on just noin ja on ollut ihan alusta pitäen kun uutena asentelin sen.
Se oli jo heti silloin kun asensin uutena ja kaikki oli asenneltu kohilleen niin kun se se sääsovellus olis siinä näytön yläreunassa, se ei silloinkaan näyttänyt tätä paikkaa vaikka kaikki sijaintiasetukset oli kohillaan, ja silloin sen poistin siitä näytöltä ja nyt kun otan sen taas käyttöön niin ei puhettakaan että löytää sijintia eikä anna lisätä kotikaupunkia.
Joku siellä nyt on viturallaan, ei tuon takia viitsisi palauttaa tehasasetuksille mutta saisihan tuo sääsovellus kyllä toimia kunnolla.

Top Bottom