Honor 8 tietoturvalliseksi myynnin yhteydessä

aliasJ

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
HTC One
Omistan Honor 8 64 gb mallin. Ostin nyt uuden puhelimen ja Honor joutaisi myyntiin.
Ehdin jo palauttaa tehdasasetukset Honoriin ja näin ollen tiedot/kuvat/sovellukset poistuivat.

Kun lueskelin jälkeenpäin asiasta, olisi ilmeisesti ensin pitänyt suojata tai ylikirjoittaa puhelimen muisti ja vasta sitten palauttaa tehdasasetukset.

Miten minun nyt kannattaisi toimia puhelimen kanssa, että voin olla varma ettei tuleva omistaja pysty palauttamaan vanhoja tietoja tai kuvia
puhelimeen myöhemmin?

Al Caphone

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
120   0   0
Reaktiopisteet
3750
Puhelinmalli
#pitopeli
No jos joku ihan tosihakkeri sen sulta sattuisi ostamaan ja haluaisi kuvat esiin kaivella, niin tuskin muuten saat sitä turvalliseksi kuin rikkomalla sen. Sitten jos palataan tosielämään, niin tuskinpa sulla siellä mitään valtionsalaisuuksia on ja normaalikäyttäjä ei varmasti osaa sinun tietoja sieltä mitenkään kaivella esille.
Voithan sinä vielä ottaa sen puhelimen kertaalleen käyttöön ja varmistua siten, että sieltä on varmasti kaikki tiedot poistuneet. Jos ei ole, niin eiköhän se kertaalleen sen jälkeen tehty tehdasresetti hoida homman, tai muuten on luurin softassa häikkää.

aliasJ

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Puhelinmalli
HTC One
Onko minun nyt ensimmäisen tehdasresetin jälkeen mahdollista suojata tai ylikirjoittaa muistia?
Löytyykö esim. jotain sovellusta jolla homman voisi hoitaa?

Al Caphone

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
120   0   0
Reaktiopisteet
3750
Puhelinmalli
#pitopeli
Onko minun nyt ensimmäisen tehdasresetin jälkeen mahdollista suojata tai ylikirjoittaa muistia?
Löytyykö esim. jotain sovellusta jolla homman voisi hoitaa?
Kokeilepa vaikka tätä:

yepp

Tunnettu jäsen
Palaute - 100%
37   0   0
Reaktiopisteet
162
Puhelinmalli
OnePlus 8 pro
Jos tuollaisen ~50€ puhelimen myynti noin mietityttää, niin kannattaisiko vaan suosiolla jättää se pöydänlaatikkoon?

Top Bottom