1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Honor 7 vs LG Nexus 5X

Keskustelu osiossa 'Minkä puhelimen ostaisin?', aloittaja _nikko, 5/10/15.

1. _nikko

_nikko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    S7
    Alkaa nykyinen Nexus 5 osoittaa merkkejä siitä että eläkepäivät lähestyy ja oon nyt rajannut korvaajat noihin kahteen puhelimeen. Suurimmat käyttöalueet on netin selailu sekä videoiden katselu, tästä johtuen näytön laatu ja kaiutin on korkealla arvossa, nykyisessä puhelimessa kaiutin on pohjassa paikassa, mihin laittaa sormensa liian helposti, edessä sijaitseva kaiutin siis olisi iso plussa. Nexus olisi yli 100€ kalliimpi (16gb 479€/ 32gb 529€), siinä on pienempi akku ja ikävä kyllä ainakaan tuo 16 GB muistia ei nykyään tahdo riittää. Tosin Nexus kulkisi siinä aallon harjalla aina uusien päivitysten kanssa, honorista ei tiedä milloin se saa 6.0 päivityksen ja sitä seuraavaa päivitystä se tuskin edes saa koskaan. Lisäksi oon käyttänyt puhdasta androidia lähes 6 vuotta, aina siitä asti kun ostin Nexus onen joten siirtyminen johonkin valmistajan pilaamaan käyttikseen voi olla hankalaa, mutta olisiko tuo honor 7 sen arvoinen?

Viimeksi muokattu: 5/10/15
  2. Peku-92

Peku-92

Tykkäykset:
    9
    Mikset et ole laittanut vaihtoehtoihin moto x play mallia? Valtava akku, stock android, etustereo kajarit ja 5.5 tuuman näyttö mistä varmasti kelpaa katsella. 16 gb muistia tossakin mutta muistikorttipaikka...

Huawein malleissa ei tosiaan päivityksiä kannata toivoa. Jos päivityksiä tulee niin sitten niissä kestää. Ottaisin motorolan moto x playn tai sitten tuon lippulaivan moto x stylen. :)

Ellet sitten halua pienempää luuria kun nuissa vaihtoehdoissasi on 5 tuuman näyttö...

Edit: Pahoittelut. Ei näköjään ole tuossa playssa etustereo kaiuttimia. Kummallista.:confused:

Viimeksi muokattu: 5/10/15
  3. jehu

jehu Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    29
    Puhelinmalli:
    iPhone 5S
    Minulla oli Nexus 5 reilun vuoden ja nyt on Honor 7.

Itse pidän Huawein käyttöliittymästä ja mieluisan launcherin voi tietysti asentaa. Bloatwarea on hieman, mutta mielestäni se ei ole kummoinen ongelma. Päivityksiä saanee 6.x asti, mutta tuskin sitä pidemmälle.

Nexus 5:n jälkeen Honor 7 on iso, raskas ja liukas. Tuote on toisaalta jotenkin viimeistellymmän oloinen, niin fyysiseltä tuntumaltaan, kuin myös softaltaan. Puhdas tai ei, niin kyllä se Nexus 5 vaan ainakin itselläni jumitti tai bugitti säännöllisesti. Honor 7 ei vielä kertaakaan. Kamera on H7:n huonoin puoli minun mielestäni. OIS puuttuu, ikävä kyllä. Tuntuu, että jopa Nexus 5 (kun HDR päällä) otti parempia kuvia, vaikka siinäkään ei superkamera todellakaan ole. Akku taas on erittäin positiivinen yllätys, vaikka arkisin 8-16 välillä käytän kahta liittymää yhtäaikaisesti.

Kumpi sitten on parempi? Vaikea sanoa. Itse hyödyn erittäin paljon dual-SIM ominaisuudesta, joten valintani olisi H7. 5X on mahdollisesti parempi kameraltaan ja päivitysten kannalta, muuten ehkä H7 vie voiton...

Viimeksi muokattu: 6/10/15
  4. _nikko

_nikko Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    S7
    En edes tiennyt että tuollainenkin vaihtoehto olisi, toihan on suorastaan täydellinen joskin näyttö nyt on ehkä hieman liian suuri.

5. amdnow

amdnow Supermoderaattori

Tykkäykset:
    6119
    Puhelinmalli:
    Fiskarssin 10
    Pieni varoitus sitten kamerasta ja sen laadusta. Muutenhan tuo on varmasti soiva peli.

Jaa tämä viestiketju