1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hompahtava 6500 Classic *vaihdettu Turkulaisen herrasmiehen kanssa*

Keskustelu osiossa 'Myydään puhelimia', aloittaja PaBu, 18/10/09.

1. PaBu

PaBu Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    435
    Hompahtava 6500 Classic

Takuu: Alkanut 29.10.2008
    Kuitti: O
    Sim-lukittu: Ei
    Kunto: Muikea
    Vaihto: Psp

Jos olet yrittänyt astua kaapista ulos, mutta et ole saanut tehtyä sitä, nyt olisi siihen mahtava tilaisuus. Myynnissä olisi sensuellisti homohtava Nokia 6500 Classic, pinkkinä tietysti.
    Tämän kapulan, kun kavereiden kesken kopsautat pöydälle, ymmärtävät kaverit asian. Ei siis enää hankalia "Pojat, mä tykkäisisin duunata teitä peppuun..." keskusteluja, vaan nyt voit sanoa sen helposti puhelimella. Sen lisäksi saat vielä hienosti toimivan luurin, joka on pienestä koostaan huolimatta yllättävän painava. Eli jos housut tipahtaa väärään aikaan alas, voit pistää koko homman puhelimen syyksi "Noku puhelin on niin painava, että ei housutkaan pysy jalassa...". Ja taas on tilanne pelastettu.

Käytön jälkiä puhelimesta löytyy, koska käytettäväksihän nuo on tehty (paitsi Applen tuotteet, harharhar). Nokian insinöörit on samaan pakettiin saaneet sullottua vielä ohjekirjat, laturin, datakaapelin ja handsfreen. Lupaan yrittää samaa, mutta ensimmäisen puolen tunnin äherryksen jälkeen en vielä laatikkoa saanut kiinni nuo kaikki tavarat sen sisällä ollessa. Laturin pää jostain aivan kummallisesta syystä hiukan vääntynyt, mutta tuntuisi toimivan ihan hyvin.

Eli lyhykäisyydessään: puhelin sulle ja rahat taikka PSP mulle

Hintapyyntö: 2133455.65 Vietnamin Dongia (80 euroa)
    Sijainti: Jyväskylä
    Toimitustavat: Posti/Nouto naisille

Myyjän nimi:
    Myyjän sähköposti: peppokani@gmail.com
    Myyjän puhelinnumero:

Itse olen jo tullut ulos kaapista niin en tarvitse enää puhelinta.

2. Hedgehog

Hedgehog Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    38
    Puhelinmalli:
    S7 Edge, iPhone6
    Haha, aika räikee ilmo. :D

Miksi peppo halut naiset noutamaan puhelinta jos kuitenkin olet itse astellut kaapista ulos?

Jaa tämä viestiketju