1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hifi Handsfree kuulokkeet.

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja gaabo, 29/2/12.

1. gaabo

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    Lumia800
    Terve olen tässä ajatellut hommata kunnon kuulokkeet micillä. Se pitäisi sopia monipuolisesti, koska tuntuu että en ole ainut jolla tuntuu luurit vaihtuvan, joten muitakin ajatellen tässä liikenteessä. Tykkään kuunnella aika paljon mucaa ja että olisi sulava sondi, kuin myös muhkeat BASSOT. Minun mielestä näitä on aika vaikea käydä testailemassa missään, joten mitäs jengi on mieltä. Mistä tykkäätte ja suosittelette. Omaa kotia koristaa BOSE GS2 series ja koneella kuulokkeina sennheiser. Molempiin olen ollut enemmän kuin tyytyväinen. Nokia tekee jonkun monsterin kans yhteis työtä (ei sano mitään) Bose, sennheisr, koss, jays. Tos muutamia mitkä kiinnostavat minua, entä teitä?!. Kokemuksia ja kommenteja antaa palaa XD

2. nico...

nico... Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    845
    Puhelinmalli:
    WP, iOS
    Lumiaan sopii Monster In-Ear eli WH-920.
    EDIT. Noit Monsterit on Nokia WP -yhteensopivat eli kaukosäädin ei toimi esim N9:ssä. Paketissa on adapteri joka mahdollistaa noiden käytön muiden luurien kanssa, eli siis ääni (ja luultavasti myös mikrofoni) toimii muissa kuin AHJ-liittimissä.

3. JaTSi

JaTSi

Tykkäykset:
    7
    Itsellä BT Nokia Essence N8:n kaverina. Löytyy erilliset basso- ja diskanttikorostuskytkimet. Vastamelukuulokkeet. Tosi hyvin riittää BT kantavuus, kotona voi liikkua vapaasti ilman puhelinta taskussa. NFC löytyy myös.

Jaa tämä viestiketju