1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

HHB-750:n kanssa ongelmia..

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja yarrko, 16/3/07.

1. yarrko

Tykkäykset:
    0
    Saan kyllä yhteyden laitteeseen, mutta jos yritän soittaa musiikkia sen kautta, musiikki kuuluu puhelimen kaiuttimesta. Kun yritän soittaa, laite menee pois päältä, mutta saa yhteyden uudelleen puhelimeen.
    Käyttöhjetta tai vinkkejä tarvittaisiin

Ko. laite on siis jonkinlainen bluetooth-soittimen oloinen vempele ja olisi ihan kiva saada se toimintaan...

2. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    Katos googlella manuaaleja tai jotain. HHB-750 vaan hakuun, jos ei löydy, mä en löytäny pikasesti kun hain, ainakaan. Mutta sulla on varmaan enemmän aikaa, suomeksi ei ole tuosta mitään.

3. yarrko

Tykkäykset:
    0
    yep

Totta kai hain itse googlesta ensin, mutta en löytänyt mitään siihen viittaavaa, BenQ:n sivuilta löytyi joitakin viitteitä kun hain googlen välimuistista.
    Oma venäjän kielen taitoni on olematon, eikä muun kielisiltä sivuilta tuntunut löytyvän muita kun verkkokauppojen linkkejä.
    Aikaa olen kyllä asian suhteen jo käyttänyt, mutta täytyy ilmeisesti vain käyttää vielä enemmän.

Jaa tämä viestiketju