Hesarin liittymälaskuri uusittu

Jace

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
6
Puhelinmalli
N95, iPhone SE, E71, V3, 7610, 8850....
En muista kuulleeni mainintaa tästä foorumissa, mutta ilmeisesti HS-kuluttajan liittymälaskuri on uusittu (en aikaisemmin muista ainakaan niin laajaa liittymävalikoimaa).

Itse kun kokeilin(viimeisen laskun perusteella), niin oma liittymäni oli heti nro.2.
Numerolla yksi oli radiolinja tandem aina tekstari, joka kummastutti todellakin, koska laskussani oli tekstiviestejä lähetetty vain 5e edestä 84kpl.

No mutta ilmeisesti laskuri on edes mennyt parempaan suuntaan.

LIITTYMÄLASKURI

muokkedee

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Onhan tuota päivitetty viimeksi näköjään 6.7. Itselläni tuon mukaan halvimmaksi liittymäksi tulee Radiolinja Tandem Aina, joka myöskin kännykästäni löytyy :)

Saukki

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Itsellenikin se näytti aika paljon samaa tietoa mitä olen liittymien hinnoista itselleni käsittänyt ja sitä mikä kortti puhelimesta on.

Bird

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Jace sanoi:
Numerolla yksi oli radiolinja tandem aina tekstari, joka kummastutti todellakin, koska laskussani oli tekstiviestejä lähetetty vain 5e edestä 84kpl.

Eli Pravdan laskuri kusee. Ellei viestejä ole yli 125 kappaletta kuussa (keskimäärin tietysti), niin silloin tavallinen Tandem Aina on edullisempi.

Pakana

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Hyvin näyttää pelaavan. Mulle tyrkytti Telia Liittymää, mutta mä jouduin pistämään RL:n kotisoittopuhelutkin vaan radiolinjaan soitoksi, joten tosiasiassa toiseksi tullut RL aina on se mun juttu :)

JS

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
0
Mulle tyrkytti ekana RL Ainaa ja tokana RL Tandemia. Radiolinja löytyykin.

veppis

Supermoderaattori
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
710
Mun mielestä toi laskuri on turhan monimutkainen ja hankala, helpommin olen hintavertailuni tehnyt suoraan operaattoreiden hinnastoista.

Tosin kyllähän tuo nyt parempi on kuin ei mitään, mutta mielestäni se "Pakanankin" laskuri/taulukko oli miellyttävämpi käyttää.

---

Aktiivinen jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
veppis sanoi:
Mun mielestä toi laskuri on turhan monimutkainen ja hankala, helpommin olen hintavertailuni tehnyt suoraan operaattoreiden hinnastoista.

Tosin kyllähän tuo nyt parempi on kuin ei mitään, mutta mielestäni se "Pakanankin" laskuri/taulukko oli miellyttävämpi käyttää.

Ei siitä oo mitään hyötyä. Hinnasto sanoo mulle kyllä ihan toista kun tuo laskuri.

Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
1
Telia Liittymä tuli mulla tossa liittymälaskurissa ekaksi. Tokana tietty dna Perusliittymä.

O.J.

Tunnettu jäsen
Palaute - 0%
0   0   0
Reaktiopisteet
131
Tuo laskurin mukaan mulle edullisin olisi Telia-liittymä, sitten RL Aina ja kolmantena Sonera Classic DUO. Eipä ole tarvetta vaihtaa 0.90€ viikkosäästön takia.

Top Bottom