1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Helsingissä Nokian puhelimia vaihdossa sisään ottava liike?

Keskustelu osiossa 'Microsoft ja Nokia', aloittaja KolmeG, 26/1/07.

1. KolmeG

KolmeG

Tykkäykset:
    0
    Kylläpäs on vanhasta puhelimesta eroon pääseminen hankalaa. Aleksanterinkadun Nokian liikkeen kannan ymmärrän sinänsä, kun ei imagoonsa oikein sovi varmaan kaupitella käytettyjä luureja, mutta Veikon Koneella näytti olevan sama kanta. Onko tietoa mihin liikkeeseen noita (5140i ja 9500) kannattaisi tarjota vaihdossa Helsingin alueella?

2. Topi123

Tykkäykset:
    0
    Näissä olen asioinut käyt. puhelimen kohdalla

1.Dataviesti Oy

Cygnauksenkatu 5,00100 Helsinki 0424 223 2288

2.Helsingin GSM-Center Oy

Sturenkatu 29, 00510 Helsinki 09-737 202
    Itämerenkatu 8, 00180 Helsinki 09-685 50 088

3. Arska9500i Vieras

Pääkaupunkiseudun surkein myymälä, mikä pitäis ehdottomasti polttaa on Vantaan Jumbon DNA-KAUPPA. Liike sijaitsee ihan siinä pääoven edessä. Käykääpä joskus juttelemassa puhelimista, niin tulee sama fiilis, kuin juttelis Hesburgerin myyjän kanssa. Ja nuo reppanat ei sitten saa ottaa yli 100euron maksavia puhelimia vaihdossa, joten 3310 miehet tervetuloa ja muut voi mennä naapuri firmoihin. Mikä ihmeen 100euron sääntö noillakin on????

4. remedy

remedy Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Varmaan se sama "kirjoittamaton" sääntö kun mun edellisessä työpaikassani. Oli turhaa ottaa yli huntin puhelinta roikkumaan sinne vitriiniin kun ei jengillä ollut varaa ostaa sellaista. Tai voitiin ottaa, mutta ei siitä voinut antaa mitään järkevää hyvitystä asiakkaalle. Tähän tosiaan vaikutti tuo "asiakaskunta", vantaan jumbosta en tiedä mutta meillä tuo asiakaskunta kun tuntui olevan kovin köyhää.

Itse tuli kehotettua aina viemään johonkin keskustan liikkeeseen puhelin, esim. espalta löytyy yleensä "bisnes"luokan käytetyt...

5. taateli

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni Fonepoint on ainakin joskus tarjonnut vanhoista luureista vaihtohyvityksiä.

Jaa tämä viestiketju