1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Help ! HTC Wildfire

Keskustelu osiossa 'HTC', aloittaja Oetz, 24/3/12.

1. Oetz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Wildfire
    Nyt joku auttakaa! :D

Tuola liikenteessä tulee käytettyä tuota wi-fi ä ja nyt ei toimi sit netti ollenkaa!
    Et minkähän viiruksen oon nyt sit onnistunut hommaa tuohon kapulaan? :eek:

Kun laitan wi-fin päälle ja jollaki onnettomalla ei oo suojattu verkko ja koitan mennä nettiin tulee herjaus
    " Pahoittelemme! Sovellus Internet (prosessi com.android.browser) on pysähtynyt äkillisesti. Yritä uudestaan"

eli saisko saman vaikka suomeksi?! mitä tuo tarkottaaa? mitä mun pitäs tehä?

Aijemmin ei ollut mitään ongelmaa toi wi-fi on toiminut tosi hyvin,mutta nyt sitten tämä.... :s

2. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Siis nettiselain vaan kaatuu. Kokeile mennä sovellus asetuksiin ja poista selaimen data. Saattas auttaa.

3. Oetz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Wildfire
    ai siis tuonne asetukset - sovellukset - sovellusten hallinta ? kauttaKÖ?

Mikä mun pitää siis poistaa? käynnissä oleva selain, ladatut vai täh?

Kyllä tämä naikkonen taitaa siirtyä takasi lankapuhelimeen!

4. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Sovellusten hallinan kautta juu. En ole varma miten siinä puhelimessa ne sovellukset on siellä, mutta kun avaat esim. Internet sovelluksen siellä niin siinä pitäisi olla täppi poista data tai jotain semmosta... :)

Omassa se on tälläin http://huonot.otokset.fi/kuvat/iPhone%20ja%20muut%20puhelimesta/video_maaliskuuta_24_2012_0.mp4

5. Oetz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Wildfire
    siis kun tuolla käynnissä olevissa sovelluksissa on vaikka ja mitä, mutta en tiiä mitä tuosta nyt uskaltaa mennä tyhjentämään (siis datan) kun menin jonkun sieltä poistamaan niin näytöstä lähti kaikki mitä olin siihen laittanut eli tuli puhas näyttö ja sit htc alkuperäset kuvat hävis myös johonkin.
    Tuolla kun koitin kattua että onko joku internet sovellus,nii ei kyllä näkynyt ainakaan ..
    Paljon sielä on kaikkia esim. com.android.providers. tuollasia,,mutta nuista minä en kyllä ymmärrä mitään.

Tuo on ollut mulla käytössä vissin viikon joten en kyllä osaa tuota täysin käyttää.
    Pitäsköhän tuo viiä suosiolla johonkin huoltoon? kun takuutakin jäljellä vielä on...

6. Oetz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Wildfire
    Nyt löyty,kyllä tuosta sun laittamasta linkistä oli apua! Iso kiiitos ! mä oisin vienyt tuon jo huoltoon tai nakannut seinään :)
    mutta onneksi säästy htc vielä siltä kohtalolta :) kiitos vielä!

7. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Ei mitään =)

8. Oetz

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    HTC Wildfire
    Helppiä taas!

Mitä teen kun kone ei tunnista luuria? siis tuon usb kautta.

9. Rapis

Rapis Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    85
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3 Gold
    Onkos sulla mikä käyttis koneella?

10. mikbe

mikbe

Tykkäykset:
    10
    Luultavasti puhelin on "vain lataus" -tilassa. Joku suomea puhuvan puhelimen omistaja kertokoot miten se vaihdetaan massamuistiksi.

Jaa tämä viestiketju