1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hauku kimmoa, jos ahdistaa

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja kimmo, 8/2/08.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. kimmo Vieras

Tässä ketjussa sitten saa purkaa kaikki patoutumansa, riippumatta siitä kuka, tahi mikä ne on aiheuttanut.
    Toki "hyväksytään" ihan oikeatkin omaan persoonaani kohdistuvat purkaukset suurella ilolla.
    Ainut ehto kuitenkin kirjoittelulle on, että purkaukset kohdistuvat henkilökohtaisesti minuun.
    Espenleka johtaa orkesteria ja luovii keskustelun oikeille raiteille, jos meinaa mennä vikapoluille.

2. Peppokani Vieras

Saanks mä alottaa!?

Kimmo meni ostamaan metwurstia."Tankona vai siivuina?!Kysyi lihatiskin jannu. Kimmo siihen tulistuneena "Näytäks mä joltain pajatsolta!?", otti huikat Sisusta ja karautti Xantialla auringonlaskuun (tyttö ajoi).

E: Kimmo on mukava jannu ja ei ahista muutakuin vaimo ja lapset.

3. eralumi Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    30
    Onko mulla mennyt jotain ohi, vai mistä idea tälläiseen ketjuun?
    Ja jottei menis ihan offtopikiksi niin:

Kimmo on ihan mu***u kun se vaan foorumilla päivät pitkät kehuskelee Sisua juovansa, muttei mulle ole tarjonnut siivuakaan...

4. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kaks kimmoa meni mustikkaan. Toinen ei mahtunu.

5. Kreivi S

Kreivi S Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    60
    Mä unohdin ostaa tänään mustikoita.

6. Peppokani Vieras

Sä et ookkaa Kimmo, idiootti!

Minä pyysin sinut kahdenkeskeiseen palaveriin koskien juopottelua, pomo sanoi Kimmolle. "Hvetin hyvä", Kimmo tokaisee. "Koska aloitetaan"?

7. Charger Vieras

Sangen mielenkiintoista! Kimmot ovat monesti joviaaleja, paitsi yksi jonka tunsin yläasteella, se oli täysi mulukku...joten häntä voin tässä haukkua...Toivottavasti kävelisi joskus kadulla vastaan niin työntäisin marsipaania sieraimeen!

8. JPW™ Vieras

No v..... on tylsää, kun ei Kimmokaan oo tääl nyt kommentoimas mitään! Saa juoda yksinään vaan. Tuntuu et kaikki foorumit on tänään ollu kovin hiljasii, mut syytän tästä Kimmoa! Onneks olut sentään maistuu hyvälle....

9. J.J-75 Bannattu tunnus

Tykkäykset:
    230
    no hauhauhau... mistä nyt sekosit?

10. kimmo Vieras

Tän ketjun kapellimestariksi piti tuleman espenleka, mutta ei tunnu muilta kiireiltään ehtivän. Itse en oikein voi tähän kirjoitella, kun ei minusta ole kiva itseäni haukkua, koska olen kuitenkin kokolailla täydellinen.
    Laitetaan nyt kuitenkin jotain, mitä vaimoke sanoi minusta takavuosina;
    sä olet patalaiska paskapää.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju