1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hauku/kehu operaattoria osa 2

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Esa Isopahkala, 30/6/13.

1. Megaman

Megaman Tunnettu jäsen

Palaute - 100%
    1   0   0

Tykkäykset:
    1111
    Puhelinmalli:
    Oneplus 3 Soft gold
    Kyllähän se on niin, että tavarat/tuotteet ostetaan kaupasta sillon ku niitä tarvitaan. Eikä miltään hemmetin ständi- saatikka puhelinmyyjältä. Menisivät oikeisiin töihin perhanat häiritsijät ja kiusaajat.

P.s. sarkasmia, elkee ottako tosissaan.

Rasbelin tykkää tästä.
  2. Lyptus Parempi Ihminen

0   0   0

Tykkäykset:
    1000
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Ainakin Elisalla tuntuis olevan winbackien jälkeen toiseksi parhaat tarjoukset juurikin ständillä, viimeksi sain ständiltä euron halvemman hinnan ja minuutit tuplana vs. chatti.

3. kviikka Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    382
    Puhelinmalli:
    OnePlus 3

4. Rasbelin

Rasbelin Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    20
    On tämäkin kyllä hienoa miten Telia "päivittää" automaattisesti liittymäni (Sopiva Jätti) uudenlaiseksi...

Kk-maksu nousee 10 € ja sisältö heikkenee (esim. enimmäisnopeus 300 -> 100 Mbps), pl. uutena rajaton data Pohjoismaissa ja Baltiassa. Ensimmäiset 2 vuotta hinta nousee vain 2 €, mutta kuitenkin - huono kehityssuunta pitkään asiakkaana olleelle. En olisi kaivannut mitään muutosta, mutta saamme nyt kiittää kaikkia niitä, jotka aikanaan täälläkin niin pitivät hienona verkkovierailumaksujen poistoa EU:ssa. Se muutos oli lyhytnäköistä populismia ja kuka ikinä nyt sitten EU-parlamentissa ja -komissiossa asiaa ajoikaan, saisi hävetä. En voi olla tyytyväinen kehityssuuntaan. Ei minun matkailuni määrä ole kasvanut. Joo, kunhan leipii tämä. Veikkaan, että operaattorivaihdos ei kuitenkaan ole ajankohtainen, sillä Saunalahdelle olen allerginen ja DNA vaikuttaa kalliilta.

5. Lyptus Parempi Ihminen

0   0   0

Tykkäykset:
    1000
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Anteeks. En tiennyt että mun vaikutus EU:n päätöksiin oli näin suuri.

6. Rasbelin

Rasbelin Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    20
    Paitsi, että sarkasmisi ei osu maaliinsa. Huomaat varmasti, että viittasin erikseen parlamenttiin ja komissioon.

7. Lyptus Parempi Ihminen

0   0   0

Tykkäykset:
    1000
    Puhelinmalli:
    Honor 7
    Kyllä mun vastaus lainattuun kohtaan oli mainio, ihme syyllistämisen tarve sulla kuitenkin on.

(Tämä oli tässä, moderaattorin ei tarvitse huomauttaa)

Jaa tämä viestiketju