1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Haukkukaa äkkiä T65

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mki, 3/9/02.

1. mki

Tykkäykset:
    0
    No niin... Noin 15 tuntia silmät ristissä netin selaamista ja päätöksenä hankkia Ericsson T65. Täältäkin löytyi mukavasti tietoa, mutta
    lisääkin saisi ilomielin tulla. Kaikkea tietoa kun ei osaa/pysty sisäistämään ilman lisäkommentteja.

Pyytäisin siis vielä kaikkia kynnellekykeneviä T65 käyttäjiä haukkumaan luurinsa, jos vaikka muuttaisin mieleni.

--
    mki

ps. edellinen käyttökone on T18, joten kyllähän T65 varmaan tuntuu mukavalle pelille vaikka olisi kuinka vikoja :)

2. Aero

Tykkäykset:
    0
    Vaikken omistakkaan ko. mallia, mutta olen paljon käyttänyt =). Kaikki muu tuossa on mielestäni ihan ok, paitsi näppäimet saattavat alkaa tuntua "puuromaisilta" jossain vaiheessa. Hintaan nähden ihan ok valinta. Kannattaa myös katsella Siemens M50:sta. (ominaisuuslistan perusteella M50 lyö T65:n, muttei minulla vielä käyttökokemuksia tuosta Siemensistä ole.)

3. jalool

Tykkäykset:
    0
    Jees. Mä pääsin onnellisesti eroon T65:tä sunnuntaina viiden kuukauden käytön jälkeen ja vieläpä ihan kelpo hinnankin sain siitä. :)

Huonoja puolia oli ainakin näppäimet, jotka on ihan liian lähellä toisiaan ja ihan tunnottomat. Valikot oli ihan sekavat (ainakin nokiaan tottuneelle) ja tekstiviestin kirjoitus laahaa perässä kuin kivireki.

Oli kai siinä jotain hyviäkin puolia, mutta olen ihan tyytyväinen kun pääsin eroon... :))

4. mki

Tykkäykset:
    0
    No niin. Löytyihän sieltä jotain :)

Tekstiviestiongelmat olivatkin tiedossa, koska ei taida olla ericssonia, jossa ne toimisivat. Näppäimiä en ole päässyt käpelöimään, mutta kommentti eräässä T200 arvostelussa totesikin tuntuman parantuneen T65:tsä, joten sekin taisi olla arvattavissa... Mutta tuon T18:n jälkeen
    vanha veivipuhelinkin taitaa tuntua ergonomiselta :) Käpistelin tänään
    testimeilessä N6510:ä eikä siinäkään mitkään kummoiset nappulat olleet, saatikka liikaa tilaa.

Tuo M50 oli myös listalla (M50,R600,T200,T65), mutta tippui lähinnä sen javarampautuksen takia (ei pelejä kaapelilla). Pelaaminen ei niinkään kiinnosta, mutta se ideologia "rahat pois lapsilta kännykällä" ja ihan valmistajan puolesta toteutettuna ei vakuuta. Myös toiminta-ajat eivät kommenteista päätellen ole täyttäneet luvattuja edes lähelle.

--
    mki

5. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo!! näin kokemuksesta sanon: Itse katsoin ensin ericsson t65 ja vaihtoehtona oli r600,t65 kanssa meni hermot,koska juuri valikkoihin meno oli vaikeat näppäimistön ollessa liian lähellä toisiaan,kun minulla ei ole ihan pienet sormet..muuten puhelimen muotoilu ja keveys olivat sopusoinnussa,mutta tuo näppisongelma heitti r600 ainoaksi vaihtoehdoksi..akkuhan ei ole mikään hurjan kestävä r600 mallissa,mutta kun minulla tuli tämä pääasiassa gprs käyttöön ja olihan minulla valmiina pöytälaturitkin,niin en koe virransaantia ongelmaksi. Sitäpaitsi toimii paremmin gprs yhteydessä kuin nokialaiset...ei katkeile,eikä jumita niinkuin nokia...

6. mki

Tykkäykset:
    0
    Nonih... Loput haukut on sitten myöhässä, koska puhelin on tilattu. Pitää vain toivoa, että saa toimivan yksilön, ettei pahin näpräysinto mene ihan hukkaan.

Toimiikos tuossa muuten sellainen hieno soneran sim-kortti vuodelta -97 tai jotain ?

--
    mki

7. Guest Vieras

mihin vaihoit?

8. jalool

Tykkäykset:
    0
    Nyt mä olen ilman puhelinta, mutta nokialainen pitää saada.

Esim. 5210 kiinnostaisi kunhan löytyy sopivalla hinnalla.
    Kai olen liian tottunut nokialaisiin... :)

9. zumbo

Tykkäykset:
    0
    Itse venkuloiksi haukuttuihin näppäimiin tottuu nopeasti, ja käyttö loppua kohden alkaa olla jo lasten leikkiä muistuttavaa toimintaa.

10. Harald73

Tykkäykset:
    0
    Jep, hyvin tottuu, vaikka peukalotkin on kuin pirup.rkeleellä. Aluksi tosin tuntuivat häiritsevän pieniltä, mutta ajan kanssa......

11. JS Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Jos kerta haukkumaan ruvetaan niin luurini on tällä(kin) hetkellä korjauksessa/huollossa. Syynä on jälleen mikrofonin helvetinmoinen suhina sekä sateenkaaret näytön reunoissa.

12. mki

Tykkäykset:
    0
    Huomasin tuossa, että olipas onni, että oli vanha puhelin ja varaliittymä kotona...

Yritin (ja yritykseksi jäi) kuikkia e-postiani ja painoin pitkällisen yrityksen jälkeen "no", jolloin se alareunan palkki pysähtyi ja koko masiina samalla... Eikä muuta kuin virrat pois ja takaisin päälle.
    Eihän se mokoma vastannut mihinkään näppäimenpainalluksiin... Onneksi olin jostain (täältä varmaan) lukenut, että pari tullutta puhelua pelasti tilanteen. Vanha puhelin kaapista ja soittelemaan. Ja sehän tepsi.

Firmwareversio on r4a007. Eikös tuohon T65:seen ole jo joku r5??? olemassa ? Ajattelin, että voisi käydä päivittämässä, kun on jo 2 kertaa kerennyt sammuttamaankin itsensä. Jos tuo vaikka auttaisi.

Muuten kyllä varsin vekkuli puhelin näin 8 tunnin kokemuksella =)

Seuraavaksi pitää kiusata soneran asiakaspalvelua, että kuinkas ne postit saisi luettua kännyllä... inet liittymähän on soneran adsl... Ei löytänyt T65 serveriä. Kokeilin nimellä ja ip-numerolla. Wappi ainakin tuntuu toimivan, eli jonkinlaista yhteyttä siellä tapahtuu. Vinkkejä täällä ?

--
    mki

13. erkkipasi

Tykkäykset:
    0
    Mä en saanut omassa t65:ssani wappia toimimaan,sanoi vaan et "epäonnistui"... eipä mua haitannut...ku en tarvinnu wappia.

14. Gaiza

Tykkäykset:
    0
    -> Suosittelen vaihtamaan uuteen ettei tule tuo sukupolvien ero liian suureksi. Siis uusikone toimii paremmin uudella simmillä... ymmärtävät toisiaan :)

Jaa tämä viestiketju