1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Hankkisinko T300:sen itselleni

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja Jupex, 15/5/03.

1. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Hankkisinko T300:sen itselleni? Nyt minulla on Motorola T720. Puhelin on loistava, mutta seuraavat asiat ärsyttävät minua. Kuinka ko. ominaisuudet on toteutettu T300:ssa.

- Toiminta Linuxin kanssa? Onko helppo muodostaa yhteys? Vaatii sarjakaapelin toimiakseen kunnolla; kalliskin?
    - Ei hälytystä kun virrat on pois; Sama ericssonissa?
    - Onnettoman hiljaa soivat soittoäänet? Erkinpojassa kovemmat?
    - Ei ajureita win95:seen

Näistä pidän motorolassa, miten erkinpojassa toteutettu?

- Pieni koko
    - Mahdollisuus ajaa java sovelluksena Vircaa (irc clientti)
    - Hyvä / iso näyttö
    - Riittävästi tilaa omille sovelluksille

Tekisi mieli vaihtaa mutta turhaan(ko?)
    Entä mitä parempaa T310:ssa on? Verrattuna T300:seen siis. Että jos vaihdan niin kannattaisiko ostaa suoraan T310?

2. Blur

Blur Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Nokia N9 16GB + DNA / HTC Desire Z + Saunalahti
    T310 löytyy 32-äänen polyt ja tonyhawk4 peli sekä hieman enemmän muistia, muuta merkittävää eroa ei ole.

3. Arnold

Tykkäykset:
    8
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia E4
    ...mutta kun kukaan ei näköjään osaa sanoa, kuulostavatko nuo todellakin huonommalta kuin T300:n (kuten IsoHai oli väittänyt ilmeisesti).

Kun ei liikkeissäkään ole ollut vertailumahdollisuutta.

4. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Entäs noi mainitsemani Plussat ja miinukset? Miten ne on erkissä duunattu?

5. JuhaK Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Näytöstä ainakin tulee miinukset erkille. t300:ssahan on 256 värin näyttö, eikä hirveän suuri ole. Kuvien katseluun näyttö ei taida kelvata, mutta muuten varmaan ihan ok. Itse aion hankkia t310:n. Se on kuitenkin parempi ku t300. Voithan lukea lisäinfoa sonyerkin sivulla http://www.sonyericsson.com tai Puhelinkioskin sivuilta (www.puhelinkioski.fi)

6. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Oleb huomannut että se, mitä valmistaja kertoo ei useinkaan ole se mitä käyttäjät tällä foorumilla kertovat. Eli ihan käyttäjien kokemuksia etsin. Eihän motorolankaan esite kerro, että äänet soivat luvattoman hiljaa ja niitä on todella vaikea kuulla.

7. AndK0

Tykkäykset:
    0
    Minä olen omistanut molemmat luurit. Ensin T720:n ja nyt myöhemmin t300:n. Olen kyllä ollut tyytyväinen T300. Jos Kalenteri ei ole sinulle elintärkeä niin suosittelen kyllä ehdottomasti T300:aa. T300:ssa pitää pärjätä vain muistutuksilla. T300:ssa on parempi akun kesto ja MMS ominaisudetkin ovat plussaa.
    Ei tietoa noihin ensinmäisiin kyssiin, mutta puhelinkioskista saa ainakin sarjakaapelin hintaan 17euroa..
    T300 herättää kyllä vaikka virrat olisivat pois päältä.
    Soittoäänet Erkissä aivan eri planeetalta. Paljon lujemmat ja parempilaatuiset. Lisäksi saa värinän ja soiton yhtäaikaa päälle.
    Onhan tuo Erkki isompi kuin Moto läppä kiinni, mutta kyllä Erkin koko tarpeeksi pieni on ainakin minulle.. Helposti voi pitää housujen taskussa.
    Ei ainakaan minun silmiini ole osunut Mophunille tehtyä IRC-clienttiä.(t300:ssahan ei ole javaa..
    Tässä Erkki kyllä häviää Motolle, mutta eipä sillä Moton näytöllä muuta käyttöä ole kuin taustakuvian katselu joten näytön laatu ei ainakaan minua pahemmin haittaa. 256 väriä riittää aivan hyvin peruskäyttöön.
    Kyllä. Minulla on tällä hetkellä250 kt vapaata ja asennettuna on 3 peliä, ~10 soittoääntä ja pari taustakuvaa(siis nämä ovat omia lisäyksiäni. Lisäksi luurissa on vielä kuvia ja soittoja omasta takaa).
    T310:ssa on Tony Hawk-peli, paremmat soittoäänet(24/32) Erilainen ulkonäkö. Eli käytännössä ei paljoa mitään eroa. Minä tyytyisin varmaan T300:n..

8. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Kiitän ja kumarran. Täytyy melkein vaihtaa kalikkaa... jossainvaiheessa. Toi muotiolu vaan... vaikuttaa toi puhelin vähän intin saippuakotelon tyyppiseltä, ainakin kuvissa. Onko käytännössä havaittavissa samaa?

9. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Sellainen sämpylä se on kuin 33x0:kin. Minulla oli välillä T300:n enkä pitänyt muotoa juurikaan huonona, oli ehkä vain hiukan liukaspintainen. Asiallinen peli ja hyvät ominaisuudet (gprs, kolmitaajuus, sähköposti).

10. Anonymous

Tykkäykset:
    0
    Jos ulkonäöstä puhutaan niin T300 on kyllä enemmän "bisnes" verrattuna T310...

11. MW

Tykkäykset:
    0
    Kyllä se on tosi että T300 kuuluu paremmin äänet kuin T310:ssä. Huomatkaa että tämä on minun mielipiteeni. Onhan T300 mukavia lisävarusteita: Kuten CommuniCam ja vaihdettavat kuoret jne. Olen kyllä huomannut T300 olevan Bluetooth myynnissä. Itse olen kyllä tyytyväinen T300 puhelimeen!

12. Jupex Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    17
    Puhelinmalli:
    Joku nokia
    Mitähän mä tosta motorola T720 puhelimesta arvaisin pyytää. Taitaa lähtä erkinpoika tilaukseen. Täytyy käydä vaan eka testaamassa kaupassa(että olen tosi varma kun tilausta teen).

Jaa tämä viestiketju