1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Halvat Siemensit

Keskustelu osiossa 'BenQ ja Siemens', aloittaja JAkeee^_^, 22/2/05.

1. JAkeee^_^

Tykkäykset:
    0
    Terve!

Ajattelin tässä hommata uutta matkapuhelinta (vanha menee äidin käyttöön) ja se saisi olla melko halpa. En siis tarvitse mitään "turhia ominaisuuksia siihen vaan melko peruspuhelimen, joka on pieni ja helppokäyttöinen. Ei tietenkään haittaa jos puhelimessa on joitain pikkuominaisuuksia. Olen harkinnut A55 sekä A60 mallia. Molemmat vaikuttavat pieniltä ja halvoilta. Olen kuullut, että Siemenseissä ääni kiertää. Onko tämä totta?

Eipä muuta. Odottelen vastauksia :/

2. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Osta ennemmin A65, on paljon mukavemman oloinen kuin nuo mainitsevasi.
    Ei mulla ainakaan yhdessäkään omistamissani(noin 10-15 kpl.) Siemensissä ole ääni kiertänyt. C65 on myös halpa, noin 119e.
    Siinä on parempi näyttö kuin edellisissä sekä kamera.

3. Tunturisusi

Tykkäykset:
    0
    Minulla ollut kaksi vuotta A60 ja mielestäni erittäin hyvä puhelin.Ääni ei kierrä eikä muutenkaan ole ollut mitään vikaa. Ostin juuri tuon A60 eräälle ystävälleni lahjaksi ja on ollu enemmän kun tyytyväinen. Suosittelen.

4. JAkeee^_^

Tykkäykset:
    0
    Ho-hoo. Juuri tuollaista palautetta halusinkin kuulla. Mitä todennäköisimmin ostan A60n. Se on mukavan kokoinen ja ominaisuuksissa oli kaikki mitä tarvitsin. Ominaisuuksista näytti kylläkin puuttuvan muistutukset, joka hieman harmittaa, mutta on minulla yleensä ihan hyvä muistiin niin enköhän minä pärjää :)

5. Mitro

Mitro Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    iPhone5
    Älä hullu nyt siihen koske. Tainnu jo painua unholaan sivulle "n" tuo ketju missä yksi jos toinenkin haukkui puhelimen lyttyyn.
    Vikoja oli mm.
    - Huono värinäyttö
    - Hitaat valikot
    - Huonot kuoret ( ei voi edes haukkua muovisen tuntoiseksi, ettei pilaa muovin mainetta)
    - Huonot soittoäänet (siis kuulostaa huonolta)

Vaikka puhelin maksoi ostaessa alle 100 €, ei siinä hinta/laatu-suhde ollut lähelläkään hyvää.

Ai niin, vieläkö tuota myydään jossain uutena?

6. S.i.e.m.e.n.s

Tykkäykset:
    0
    Ehdottomasti ennemmin A65! Helpompi ja selkeämpi. A60 ei mielestäni niin kovin selkeä ollut.

7. Tunturisusi

Tykkäykset:
    0
    Halusin vielä antaa kommenttia tuosta A60. Kaikki mitä Mitro kirjoitti niin olen kyllä päinvastaista mieltä. Erittäin hyvältä kuulostavat soittarit, hyvä värinäyttö, nopea valikko ja kuorissa ei mitään vikaa.Se on varmaan käyttäjästä kiinni ja voihan sitä tietenkin saada jostain syystä jo heti kaupasta sekunda puhelimen. Eikä tuo Siemens A60 ole ensimmäinen puhelimeni eikä ensimmäinen Siemenssini. Hinta/ laatu suhde enemmän kuin kohdallaan. Miten voikin noin halpa puhelin olla niin hyvä. Edelleen suosittelen.

8. jontteri Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kaverilla on joku noita halpoja siemenssin 60 sarjalaisia . Ainakin vastaanottajalle puheääni kuullostaa jotenkin epämiellyttävän korkeana ja terävänä. Siis tuntuu että puhelimen mikki ei toista matalampia taajuuksia.

Mainitsin tuon vain siksi koska tuo puhelin erottuu muista selkeästi ikävämmän äänensä vuoksi. Yksilövikakaan ei liene kysymyksessä koska kaverilla on jo toinen samanlainen ensimmäisen saatua kosteutta ja pimennyttyä.

Ei siis voi suositella kauppamiehelle ainakaan ;)

Jaa tämä viestiketju