1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Halvat kännykkänettikaupat Saksassa

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja ebo, 16/2/04.

1. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    6600 vs. P800 -ketjussa mainittiin saksalainen verkkokauppa osoitteessa http://www.handyattacke.de/ . Hinnat näyttävät sangen halvoilta, mutta nuo eivät taida olla operaattorilukitsemattomia malleja?

Ainakin noissa pääsivun hinnoissa on tähtimerkki ja seuraava selitys: "Der Preis gilt nur in Verbindung mit dem Abschluss eines Mobilfunk-Netzkartenvertrages (wie unter "Vertrag" auswählbar) mit einer Mindestlaufzeit von 24 Monaten mit diesen Folgekosten: einmaliger Bereitstellungspreis 24,95 € oder 25,00 € (tarifabhängig)",

... joka huonolla saksan kielitaidollani kuulostaa 24 kuukauden opperaattorisopimukselta.

* * *

Onko siis kokemuksia edullisista saksalaisista (tai muunmaalaisista) nettikaupoista, joista saa esmes Nokian, Siemensin tai Sony Ericssonin luureja ilman operaattorilukituksia?

t. tero

2. watcher

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 6230, Saunalahti
    Katoitko siitä 'Handy ohne vertrag' ? P800:n hinta siellä näyttäisi olevan 337.45 ?.. mitäs tuolta sit pitää painella et pääsee sen tilaamaa :D ? *ei osaa sanaakaan saksaa*

3. arivi Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    7
    Puhelinmalli:
    Mate 7 / Mate 8
    Ihan oikeassa paikassa "pyörit" ;). Nyt suosittelen, että etsit käsiisi jonkun saksankieltä ymmärtävän ja käytte yhdessä läpi tilausehdot sekä muut kysyttävät asiat. Näin vältyt mahdollisilta väärinymmärryksiltä tilausta tehdessäsi.

4. wiwwe

Tykkäykset:
    0
    Handys oli aika kovat postikulut vissiin nykyään kans, 50-100.. hassua kun vuosi sitten oli hitusen yli 20e..

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    http://babelfish.altavista.com/
    kääntäkää esim handyattacke tolla niin saatte jotain selvää :D

ite tuolta kaks tilannu ja molemmilla kerroilla postikulut 35e + 15e postiennakosta

6. ebo Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Eivätkö ne kelpuuta ennakkomaksuja, esmes luottokoiraa tai suoraa tilisiirtoa? Nykyisinhän tilisiirtojen ei pitäisi edes olla kalliita EU:n sisällä.

t. tero

7. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Kokemuksia Saksasta tilaamisessa lisää juttua... tilisiirrolla moni on käsittääkseni tilannut.

8. Ladonovi

Tykkäykset:
    3
    Minä olen tilannut kolmesti osoitteesta: www.einfachpreiswert.de ja joka kerta olen maksanut ennakkoon tilisiirrolla. Kyseisen kaupan postikulut Suomeen on 20 euroa ja se pysyy samana vaikka tilaa useamman luurin. Tilisiirto EU:n sisällä on ilmainen, jos maksat itse nettipankin kautta.

9. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    787
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    onnistuu toki ilman postiennakkoakin ja ennakko maksulla mutta ite oon aina maksanu ton 15e ennemmin ja ootellu rauhallisin mielin kuin se että kädet ristissä rukoilen että 400e puhelin tulee sieltä ja saa rahoilleen jotain

Jaa tämä viestiketju