1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Halpoja pattereita

Keskustelu osiossa 'Asian vierestä', aloittaja Noma, 5/1/07.

1. Noma

Noma Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    25
    Puhelinmalli:
    Nexus 5
    Onko jollakin kokemusta/tietoa pattereiden tilaamisesta ulkomailta? Ovat kuulemma esim. Saksassa melko paljon halvempia kuin Suomessa. Itsellä kuluu pattereita aika paljon, joten olisi mukava jos saisi ostettua halvalla ison erän, jottei tarvitsisi joka päivä juosta niitä jostain lähimarketista hakemassa.

Linkkejä, kokemuksia tai muuta, kiitos:)

2. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Mä nyt olen tällainen vihrepiipero, mutta eikö akut kelpaa?????? :O

3. Jussi

Jussi Vuoden Foorumilainen 2004

Tykkäykset:
    15
    Puhelinmalli:
    Xperia Z3
    Eikös ladattavia paristoja kannata harkita jos niitä kerran kuluu paljon? Kertahankinta ei ole kovin suuri suomessakaan ja uudelleenlataukset ovat näilläkin sähkön hinnoilla aika huokeita verrattuna aina uusien pattereiden ostamiseen...

4. kenopaeaenaali

kenopaeaenaali Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Kannattaa ainakin ne suomessa myytävät halpispatterit jättää sinne kauppaan. Eivät nimittäin oikeasti kestä yhtään mitään. Akkuja suosin itsekin. Laturin+ satsin akkuja saa 35-50e:llä, laadusta riippuen.
    --kpn

5. dille Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Tyhmä kysymys sanoisin. Käytä akkuja! 20:llä saa laturin ja 4 AA-akkua, jotka ovat mitä ovat, mutta toimivat kyllä riippuen yksilöistä.

6. Jussi2000

Jussi2000 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Mikä milloinkin
    Samaa mieltä, jos kulutus on kovaa kannattaa ennemmin hankkia akkuja ja niille laturi.

7. matuu

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy S6
    Mä poistin cittarista energizerin 4xAA (2500mAh) ja 2xAAA(850mAh) + 4 paikkainen laturi -paketin hintaan 19,90€. Hyvin on pelittäny mun mielestä.

Jaa tämä viestiketju