Onko muilla kokemusta vielä tästä? Itse kävin hakemassa tänään ja ainakin helppokäyttöiseltä vaikuttaa. Kartat tarjoaa Navteq ja softa on Smart2Go. Eipä ole hinnalla pilattu ja 169,90 ei tiputa korkealta. Olin ensin ostamassa E65:n kaveriksi gps-mötkylää, mutta sekin olisi vaatinut karttasoftan. (En tiedä onko se Nokioihin ilmaiseksi ladattava Smart2Go pysyvästi ilmainen GPS-käytössä vaiko ainoastaan 3 vrk.) "Käyttöjärjestelmä" on sen verran helppokäyttöinen, että en ole vielä edes lukenut manuaalia.
Tuotteesta enemmän:
Lähde:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1706
edit: se kiinnostaisi tietää, että mistä tähän voi sitten ladata noita Navteq-päivityksiä? Navteqin sivuilta en ainakaan onnistut bongaamaan mitään lataus- tai päivityslinkkiä...
Tuotteesta enemmän:
Hakkapeliitta GPS 4.3" Skandinavia - GPS-navigaattori.
Hakkapeliitta GPS on 4.3":n on ohut ja erittäin helppokäyttöinen navigaattori, joka kulkee näppärästi mukana. 4,3” kosketusnäytöllä ja Pohjoismaiden kartoilla varustettuna se ohjaa sinut aina perille, helposti ja luotettavasti. Sisällä tasokas Smart2Go -ohjelmisto, jossa mukana nyt ensimmäistä kertaa myös tarkat kortteli- ja rakennuskartat.
Ominaisuudet:
GPS-piiri: SiRFstarIII™
Sisäinen muisti: 64MB
Prosessori: CPU 266 MHz
Skandinavian (Nordic) kartat (Navteq)
Näyttö: 4.3" TFT laajakuvakosketusnäyttö (480 x 272 pikseliä, 65k väriä, 300cd/m2, kontrasti 400:1)
Akku: Sisäinen Li-Ion akku 950mAh (n. 2h käyttöaika)
Käyttölämpötila: -10 °C / +55 °C
USB- ja virtaliitäntä
Ohjelmisto:
Tasokas ja monipuolinen NOKIA Gate5 Smart2Go v4.1.13939
2D/3D -kuvatilat
Uusin kartta (Navteq Skandinavia v4.1)
Nopeusnäyttö sekä saapumisaika ruudulla
Tarkat Helsingin kortteli- ja rakennuskuvat ensimmäistä kertaa!
Myyntipakkauksessa:
Hakkapeliitta GPS -laite
SD-muistikortti (sisältää pohjoismaiden kartat)
Autoteline imukupilla
Autolaturi
Suomenkielinen käyttöohje
Hakkapeliitta GPS on standardi avoin Windows CE 4.2 -laite, jota pääset myös itse muokkaamaan kytkemällä laitteen tietokoneeseen USB-kaapelilla. Voit vaikkapa itse korvata .WAV-ääniopastetiedostot omilla (kts. linkit).
Lähde:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=1706
edit: se kiinnostaisi tietää, että mistä tähän voi sitten ladata noita Navteq-päivityksiä? Navteqin sivuilta en ainakaan onnistut bongaamaan mitään lataus- tai päivityslinkkiä...