1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

hajoaako k750i helposti

Keskustelu osiossa 'Sony', aloittaja mie333, 12/4/06.

1. mie333

Tykkäykset:
    0
    hajoaako k750i kamerapuhelin helposti

2. Shakura

Tykkäykset:
    0
    Kootut kysymykset osa 345.

3. mpower

Tykkäykset:
    0
    joo kyllä täytyy sanoo et on paskin puhelin mitä on tielle osunu, laatu on helvetin huonoo: mm. joystickin ja kameranapin toiminnan takia ollu huollossa varmaan melkeen 15 kertaa. Puhelinta olen pitänyt kuin kukkaa kämmenellä joten käyttäjästä ei ole riippuvaista hajoaminen. Ikinä en enää osta näitä paskoja SE puhelimia....

4. Mark_Q

Tykkäykset:
    0
    Just joo. Neljännen huoltokerran pohjalta olisit ollut oikeutettu saamaan upouuden, vaan huvinsa kullakin - kuten huollossa kierrättäminen...

5. rutina

rutina Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z1 Compact
    Villi veikkaus, ettei mpower ole kirjoittanut viestiään aivan tosissaan. Tai, jos on, niin en kyllä jaksa uskoa, että hän oikeasti olisi Sony Ericssonin käyttäjä.. Tiedä sitten.

6. ArtoSy

Tykkäykset:
    0
    Itselläni ollut k750i käytössä n.9kk eikä minkäänlaista ongelmaa tai huoltotarvetta ole ollut. Olen ollut tosi tyytyväinen ja merkki ei tule kyllä vaihtumaan.

7. Arde Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    4
    Pojalla ollut K750i ja ainakin kotona on pudonnut useita kertoja mutta ei ole vaikuttanut mitenkään, lisäksi on pakko sanoa että puhelimen omassa kaiuttimessa on erittäin hyvä ääni, toistaa jopa matalampiakin ääniä hienosti - vastaavaa en ole missään puhelimessa aiemmin kuullut.
    Joystick on ainoa heikko kohta puhelimessa mutta kokonaisuus ja kestävyys menee kirkkaasti plussalle.

8. vh

Tykkäykset:
    2
    Ei ainakaan mulla ole hajonnut. On pudonnut kivilattialle pari kertaa ja muutamia kertoja muuallekin, mutta niin vain puhelin toimii kuin mitään ei olis tapahtunutkaan.

9. AKO

AKO

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Nokia 5800XM & DNA
    Mulla on kestänyt hyvin ainakin sen puoli vuotta, jonka olen kyseisen puhelimen omistanut. Joystick vähän tahmaili yhdessä vaiheessa (ei reagoinut painalluksiin ylöspäin) mutta sekin loppui itsestään. Näytön alle on päässyt muutama pölyhiukkanen, joita ei tosin huomaa muuten kuin oikein läheltä katsomalla.

Jaa tämä viestiketju