1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GSM/WiFi-träkkäyssoftalla rahaa PayPal tilille

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja Rakdoll, 1/5/08.

1. Rakdoll

Rakdoll

Tykkäykset:
    0
    Selailin tuossa XDA developersin foorumia ja tein aika kiinnostavan löydön, Navizon tarjoaa langattoman paikannussoftansa käytöstä rahapalkkion suoraan PayPal tilille. Softa siis rullaa yksinkertaisesti puhelimen/PDA:n taustalla ja kerää tietoa puhelintorneista, WiFi yhteyspisteistä ja sijainnista GPSsällä mikäli käytettävissä. Tämän jälkeen se lähettää saadut tiedot Navizonille yhteisön käyttöön paikannussoftaa varten, tai ilmeisesti se pitää itse synkata. Tällöin softa käyttää puhelimesi datayhteyttä, joten kannattaa tsekata että varmasti on käytössä jonkun näköinen kiinteämaksuinen hinnoittelu netistä.

Niin ja tosiaan tuosta kertyy pisteitä, joita 10 000 kerättyään saa parikymppipä PayPal tililleen. Vaikutti siltä että ovat jopa jotkut saaneet jo ihan maksuakin tuosta, joten hyvältä vaikuttaa. Ite otin käyttöön juuri TYTN II:sella kyseisen softan ja on kertyny pienen kierroksen jälkeen melkein 1000 pistettä. Suosittelen melkeinpä kokeilemaan. :)

Palveluun voi rekisteröityä tästä ja softan saa ladattua monelle eri laitteelle tästä.

Jottei asian tiimoilta tulisi mitään epäilyttäviä sniikkailun tuntuja, saan tosiaan tuota kautta rekisteröityneistä käyttäjistä pienen bonarin, joka ei vaikuta itse rekisteröityjään mitenkään.

Niin ja laittakaa mielellään ihan käyttäjäkokemuksia tänne päin, koska olen itsekkin todella tuore käyttäjä.

2. JPW™ Vieras

Täytyykö sitä silti spämmätä joka osioon sama viesti?

3. Rakdoll

Rakdoll

Tykkäykset:
    0
    pahoittelen. :( Takana lähinnä ajatus siitä että tuo softa on käytettävissä monella eri alustalla, ei vain esim. WM tai symbian, vaan käytännössä kaikilla mahdollisilla. Yhteen paikkaan kirjottamalla olisin tavoittanut vain kyseisen alustan käyttäjät.

Kuitenkaan esim. WM käyttäjille tästä ei tuntunut olevan spammia, tai esim. nokialaisten käyttäjille. Näin minä tämän järkeilisin. :)

4. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ja samalla keskustelu samasta asiasta hajautuu neljään eri ketjuun, ei kovin näppärää..

5. Rakdoll

Rakdoll

Tykkäykset:
    0
    no nyt sain homman jotenkin järkeväksi. kirjoitin muihin spämmeihini että ne saa poistaa :( ... ja keskustelua aiheesta saa jatkaa tässä threadissa.

6. MiCO

MiCO Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Ideanahan tämä on aika mielenkiintoinen, voisi vaikka jossakin vaiheessa testata. Kuluttaa varmaan akun aika pian loppuun jos wlan ja gps jatkuvasti aktiivisina? :p

7. Rakdoll

Rakdoll

Tykkäykset:
    0
    Akun nopea tyhjeneminen on kyllä melko välttämättömyys. :) tosiaan suositellaan käytettäväksi autolaturin kanssa, jos esim. matkustelee autolla paljon. Toisaalta jos käy esim. keskustassa tai muulla tiheään asutulla alueella ihan vaikka vaan kävelemässä niin voi laittaa tuon päälle ja kerätä AP:t matkalta, sitten sulkea softan. Ja sitten kun pääsee kotia niin äkkiä laitetta laturiin.

Saa nyt nähdä kuinka pitkälle sitä itse pääsee tämän kanssa. Suomi on vielä ilmeisen vähän mukana tässä, joka tarkoittaa sitä että uusia WiFejä ja mastoja on rekisteröimättä aika hillittömästi. Jos vaikka saisi tuon ensimmäisen parikymppiä kerättyä.

8. Sonic Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Montako pistettä saat tuosta ref-koodista, joka linkissäsi on?

9. Rakdoll

Rakdoll

Tykkäykset:
    0
    en yhtään, vaan nihkeät 20% siitä mitä joku joskus löytää noita, vähentämättä käyttäjän itsensä tuotantoa. :D Eli jos joku löytää 5 tornia, saa pisteet 5 tornista ja minä yhdestä. Kaikki voittaa. :( Tai sitten ei kukaan. :D Ei tätä voi rahasta tehdä kun käy jo kahdessa työssä ihan muutenkin. Että silleen.

edit. itellä lähinnä sellanen lapsellinen vimma, tyyliin Pokemon, kerää ne kaikki (radiotornit ja WiFi-pisteet). :D

Jaa tämä viestiketju