1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GSM wapin hinta?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Nomber, 23/5/03.

1. Nomber

Tykkäykset:
    0
    Mitä maksaa mennä wappiin dna:n perusliittymän gsm:ällä? Dna:n sivulta en oikein saanut selkoa. Onko siinä minuutti pohjainen hinnoittelu esim. 0,12€/min? Tarvitsenko puhelimeeni (6610) joku erillinen softa tuota varten?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Minuuttipohjainen ja tarvii tilata operaattorilta WAP-asetukset (sen nettisivuilla varmaan on).

3. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    minuutti pohjainen (en itsekkään muista mikä toi on) ja oma dna:Sta voit käydä katsomassa manuaalisesti (kaikkiin puhelimiin) ja tilata voit ne suoraan nokian ja SE:n puhelimiin

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Miksi tarvii kaksi kertaa kertoa sama asia?

Miksi tarvii kaksi kertaa kertoa sama asia?

Ihan tällä viestillä ajan takaa sitä, että miksi kertoa kahdella viestillä sama asia? Kyllä ne postausmäärät muutenkin kasvavat.

5. Omenanraato

Omenanraato Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    788
    Puhelinmalli:
    iPhone 6+ 16GB Silver
    sä sanoit että "varmaan on nettisivuilla" joten mä tarkensin että oma dna:ssa ja itten tarkensin vielä että tilaamalla saa ainoastaa nokian ja SE:n puhelimiin muut täytyy laittaa manuaalisesti. joten laita sä heti tarpeeksi tarkat tiedot jottei tartte lisätä mitään. ja en mä täällä ole minkään viestien perässä hillumassa...mun mielestä ois parempi jollei kokoviesti määriä edes näkyis niin ie tulis kenellekkään sellaista tarvetta

Jaa tämä viestiketju