1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GSM verkoissa ongelmia?

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Pakana, 13/11/04.

1. Pakana

Tykkäykset:
    0
    Mä en löytänyt tästä mitään topikkia, älkää repikö pelihousujanne.

Eilen tuli tutun kanssa puhetta huonosti toimivasta luurista. Olin ajatellut että mun 4 vuotta vanha Bene Q alkaa olla tienä päässä kun se tekee toisinaan sellaista että vastatessa tulevaan puheluun ei sieltä kuulukaan mitään, linja on tavallaan auki, aika laskuri juoksee, mutta mitään ei kuulu, ei edes sitä taustakohinaa. Tällaista on kuulemma nyt liikkeellä, tuttu oli siis jo muidenkin kanssa puhunut samasta aiheesta.

Onko muilla vastaavia huomioita?

2. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Ei ole. Luuri vaihtoon.

3. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Heh, kuulostaa ihan mun Ericsson R-600:lta. Siinä tuota tapahtuu ainakin sim-korttia vaihdettaes, jos ei kortin vaihdon välillä käynnistä ja sammuta puhelinta ilman korttia. Kertakaikkisen paska puhelin, mutta hyvä gprs-modeemi.
    Muilla puhelimilla ei ole moista kohdalle sattunut.

4. karjaj

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Galaxy Gio
    Elisan verkossa tuo ilmiö on esiintynyt sekä Q:lla, että Moton E365:llä.
    Soneran (Saunalahden) verkossa ei koskaan.

DNA:n korttilla Samsungin C100 välillä "vinkaisi" kesken puhelun, lähinnä huonossa kentässä. Sen jälkeen puhelu katkesi ja luuri oli niin jumissa, että vain akun irroitus sai sen tokenemaan. Tosin laskuri pyöri näytöllä, mutta napit eivät toimineet. Ja tätä ilmiötä ei kyseisellä luurilla esiintynyt Saunalahden eikä Elisan liittymillä. :)

Henkimaailman juttuja.... tai sitten niitä kuuluisia softabugeja.

PS. Mikä on Q:si softaversio?

5. Pakana

Tykkäykset:
    0
    17.04.01 päivätty 2.2H0714F

Eikä tää ole tätä aiemmin tehnyt.
    Tää tuttu jonka kanssa aiheesta puhuin ei ole tietääkseni muita kuin Nokian luureja nyt käyttänyt

6. Pappa-Smurffi

Tykkäykset:
    0
    Meidän perheessä tämä Pakanan kuvaama juttu tapahtui menneen viikon aikana pari-kolme kertaa, sekä Nokian että Siemens:in luureilla, Saunalahden (Soneran) verkossa.

Jaa tämä viestiketju