1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

gsm+pda

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja mikaver, 28/9/02.

1. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Vuoden lopussa kuulema tulossa useilta valmistajilta ko. tuotteita, mistäköhän sais ennakkotietoa suomessa myyntiin tulevista laitteista ja hinnoista ?

2. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
  3. mikaver

Tykkäykset:
    0
    No joo mä olen tota p800 odottanu jo pari kuukautta, ja nyt taas julkistusta siirretty (tällä kertaa vko. 50) taitaa mennä ens vuoden puolelle. treo ei kuulema käytettävyydeltään hyvä, muisti kuulema tyhjenee jos ei ladata viikkoon. 7650 ei ole pda. Muuta tietoa en ole onnistunu saamaan. Et edelleen, olisko joku tietävämpi.

4. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    7650 ei ole PDA kuten ehkä annoin ymmärtää, mutta hyvin sitä voi käyttää PDA:na.

5. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Kiitos, mutta vastasko toi nyt alkuperäiseen kysymykseen ;)

6. mikaver

Tykkäykset:
    0
    No nyt on ennakkotietoo ettei p800 tulis ollenkaa myyntiin, joten kysymykseni tulee minulle tärkeämmäksi, eli myyjät tai tietäjät kertokaa!

7. mikaver

Tykkäykset:
    0
    No eipä kuulu vastausta, kai mun on hiukan selvennettävä. Nimitystä pda käytin lähinnä lyhennyksenä kämmentietokoneesta. Tietojeni mukaan tälläisia laitteita on esim.:-Treo(back up muisti tyhjenee itsestään), Siemens SX45(ei voi käyttää puhelimena ilman kuulokkeita), Visor(ei väri näyttöä), Sonyericssonin p800(tulee jos tulee). Tällähetkellä käytössäni on Motorolan accmpli 008, jonka olen ajatellut vaihtaa värinäytölliseen. Olen kuullut että mm. microsoftilta ja useilta muiltakin valmistajilta olisi tulossa/tullut vastaavia, miten on?

8. Heiska

Tykkäykset:
    0
    Siemens SX45 on jo myynnissä ollut tovin, siinä on värinäytöllinen pda+gprs

9. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Ei varmaan taida kelvata Communicaattorikaan, vaikka et tuota GPRSää vatimuksiisi pistänyt. Eipä taida vielä olla noiden mainittujen 7650,sx45,treo,Visor lisäksi muita tarjolla, luvattuhan noita on jo muutaman vuoden.

10. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Siemensissä on just se mainitsemani puute että ei voi käyttää puhelimena ilman kuulokkeita, muuten erit. hyvä. Treo taas kokonsa puolesta mainio, puuttena toi muistin tyhjeneminen, Nokian kommu taas suuri ja painava.

11. kossu

Tykkäykset:
    0
  12. mikaver

Tykkäykset:
    0
    No just jotain tälläista olen etsinyt, näinköhän näitä saa jo Suomesta.
    Lueskelin noita käyttäjien kommentteja ja joku kertoi että, kun vastaanotetaan SMS viesti, ei näy kuin lähettäjän nro. ei siis nimeä, onkohan noin?

13. yellow Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Ihan varmasti en tieda, mutta epailen ettei ainakaan viela saa. O2xda on mmO2 operaattorin brandilla myytava laite. Ymmartaakseni ainakin alkuun keskittyivat myymaan sita omille asiakkailleen, mutta varmaankin laajentavat myyntia myohemmin (tai ovat jo).

14. mikaver

Tykkäykset:
    0
    Toi Lohenette niminen firma lähetti mulle linkin jossa on erit. mielenkiintoisia laitteita ja ajattelin jakaa sen muiden foorumin käyttäjien kesken.
    http://www.pocketpcmag.com/ ja sieltä Buyer´s guide.

Jaa tämä viestiketju