1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Grateq:in usb kaapelin latausteho

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Kaapo5000, 31/1/03.

1. Kaapo5000

Tykkäykset:
    0
    toi C55:Dessä riittää kaapelin kanssa käyttöaikaa n. 10 tuntia jonka jälkeen akku on aivan tyhjä ja vaatiin laturin käyttöä. toimiiko jollakin latausteho niin että akkua ei tarvitse erikseen ladata. Grateq:illa tukiukko iski hikeä ja sanoi että soita 0600... numeroon 1,5 euroa min. suostui sentään sanomaan että mun emon 100mA on liian vähän ja ehjässä emossa tulee kuulemma 500mA portista ja ongelma on siis mun ja emon myyjän välinen ja löi luurin korvaan. että semmoista palvelua.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Mistä tiedät paljonko sieltä sinun emolta tulee.
    Periaatteessa pitäisi tulla tuo 500ma jos on verkkovirrassa ja 100ma akkukätössä, kaikki USB eivät anna koskaan tuota 500ma ja se ei ole pakollinen. Kaapelin latauselektroniikka saattaa olla huono hyötysuhteeltaan, mistä seuraa vieläpienempilatausteho.

3. Kaapo5000

Tykkäykset:
    0
    USB root hub:ssa on 100mA, tää kone on pöytäkone eli on verkkovirralla toimiva

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Jos ovat väittäneet että akkulatautuu tuolla, eivätkä ole kertoneet rajoituksista, eikä sinulla ole ollut mahdollisuutta sitä ostohetkellä todeta, niin palauta tuote, muta et sitä mistään muualta kummepaa saa, jollei siinä ole laturia erikseen.

5. Heiska

Tykkäykset:
    0
    Mulla lataa ja toimii mainiosti. GRATEQin sivuillakin lukee että "USB-kaapeli lataa vain 500mA-USB portissa.

6. nicke

Tykkäykset:
    0
    ehkä vähän OT, mutta mistä sen tietsikan USB-portin mA -määrän oikein näkee?
    Ja luulisin kyllä, että mulla lataa, koska akku kyllä täyttyy, mutta hitaasti, hitaasti.

7. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Joo, Grateqin tuki ON SUORAAN PERSEESTÄ!!
    Kysyin vasta että mistähän voisi tiedustella USB-kaapelia m50-malliin kun olen jo kiertänyt paikalliset kaupat ja nettikaupoissakaan ei sillä hetkellä ollut.
    Vastaus oli: Kysele lisää!

Minunpuolestani polkekoot suohon kaikki paskat toimimattomat USB-kaapelit!

Enkä osta tämänjälkeen mitään Grateqilta!

8. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    Minä olen kuullut myös Grateqin kaapeleista huonoa ja kirjoituksiahan niistä on paljon.

Kyselin myös M50:seen Siemensin kaapelia ja sanoivat myymälässä, ettei ole tulossakaan.

Myös C55 Siemens kaapelin ohjeissa lukee: "Kaapelia voidaan käyttää (Lataustoiminnolla tai ilman) vain USB-posteissa, joiden virta on 500mA. Yleensä naitä ovat tietokoneen emolevyn USB-portit tai omalla verkkolaitteella varustetut USB-portit."

USB-portin, virta löytyi minulla emelevyn ohjekirjasta, eikä setupista löytynyt.

Jos saisin Grateqin viallisen kaapelin tutkittavaksi, jotta mikä niissä on vikana, palautusta en voi luvata, tietoa kyllä. Yhteys kotisivulta. PeeVee.

9. Jousi

Tykkäykset:
    0
    Mulla on tuolla tavalla usb root hubissa ja akku on koko ajan täynnä..pikkkasen kyllä hämää tuon kaapelin ottama virta...hmm...ei taida pitää paikkansa..Puhelin on S55..paljonko muutes C55:n orkkis laturissa on jännite? S55:n laturin jännite on 5 V...

10. PeeVee

Tykkäykset:
    1
    C55

Laturin jännite ja virta C55:sen verkkomuuntajassa on 5V ja 0.4A.
    Minulla Win98:ssa ei ole virta-välilehteä USB root hubissa, näkeeköhän mistään USB-portin virrankulutusta? PV.

11. Horus

Tykkäykset:
    0

12. Heiska

Tykkäykset:
    0
    ...

Jaa tämä viestiketju