1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS yhteys menee mykäks?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja -=Mikko, 1/6/03.

1. -=Mikko

Tykkäykset:
    0
    Eli kun nettiyhteys on ollu jonkin aikaa päällä ni sen jälkeen ei enää pääse mihinkään...
    Yhteys ikkunasta näkyy, että kone/puhelin lähettää dataa mutta ei suostu vastaanottamaan!
    Raivostuttaa ku on laittanu jotain imurointii ja sit jonkin ajan kulutta on just käyny tollein...

Puhelin on Motorola C332 ja siinä on DNA GPRS.
    Wintoosa on XP Pro

2. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    joo,samoja vaivoja ollut pitkin kevättä,tänään yrittänyt saada 6610 pcsuitea imutella,2 kertaa päästy 85% ja sitten alkaa se jumi...

Nooh,eipä tästä huvista enää pitkään makseta...

3. -=Mikko

Tykkäykset:
    0

Mulla joutuu ainaa boottaamaan puhelimen ni sit taas toimii vähän aikaa! Mites sulla?

Ärsyttää ku vois laittaa yöks jotain imutukseen... Mut sit ku menee aamulla kattomaan ni on yhteys jumissa...

4. Juppe Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    minulla tämä jumitus saattaa tulla heti tai viive maksimissaan 2 tuntia,eikä ole puhelimesta kiinni,paitsi vähemmän harmia silloin kun käytin ericsson tuotteita.Vaan minkäpä voit,hyvää ja halpaa et saa samalla kerralla.

5. -=Mikko

Tykkäykset:
    0
    Nii... Onkos jollain samanlaisia ongelmia kyseisen puhelimen kanssa?

6. -harri-

Tykkäykset:
    6
    Puhelinmalli:
    Lg G4
    Mulla auttaa ainakin soitto johonkin numeroon, esim omaan numeroon, sen verran että alkaa tyyttäämään varattua. Sitten yleensä toimii.

7. -=Mikko

Tykkäykset:
    0

Kits! Pitääpä kokeilla...

Jaa tämä viestiketju