1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

gprs+radiolinja

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja c.h, 10/1/03.

1. c.h

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Minä tilasin tuolta www.radiolinja.fi gprs asetukset mun kännykkään (3510i).Oikeat asetukset on päällä mutta kun mä laitan: aloitussvulle niin siihen tulee teksti: GPRS ei käytettävissä. Johtuuko se 2 vuotta vanhasta sim kortista tai jostakin muusta jutusta?

(Tein tän topicin koska vanhoissa ei ollut Radiolinjan liittymästä yhtään puhetta)

2. Julli

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Isälläni sama homma, mutta Soneralla. Pisti kännyn pois päältä ja takaisin päälle ja toimi. Kokeile samaa, eli pistä pois päältä ja heti päälle.

3. Ammattilainen Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    19
    Oletko tilannut liittymääsi GPRS-lisäpalvelun? Jos haluat käyttää WAPia GPRS:n kautta, sinulla täytyy olla GPRS-palvelu kytkettynä. Saat sen esimerkiksi asiakaspalveluun soittamalla. Sieltä saat myös tarkemmat hintatiedot.

4. bull Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Ei se siitä kortista johdu. Jos olis jotain vikaa niin ei edes toimisi ollenkaan koko puhelin. Onko sulla ne tilatut asetukset oletuksena?

P.S. Pitäisköhän tää siirtää tuonne operaattoripuolelle...

5. bull Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Kyllähän se ekassa lauseessa sanoo tilanneensa ne... :eek:)

6. Ammattilainen Tunnettu jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    19
    GPRS-asetukset on eri asia, kun palvelun tilaaminen... Voit tilata GPRS-asetukset, mutta ne eivät toimi mikäli liittymässä ei ole GPRS aktivoituna. GPRS-palvelu täytyy kytkeä vielä erikseen päälle.

7. veppis

veppis Supermoderaattori

0   0   0

Tykkäykset:
    220
    Siis sanoo tilanneensa GPRS-asetukset puhelimeensa. GPRS-palvelun tilaamisesta ei lauseessa sanota mitään.

8. bull Aktiivinen jäsen

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Totta, en ajatellut noin pitkälle... :eek:) Pahoittelut väärästä huomauttelusta! :eek:)

Tuo mainitsevasi kuulostaa selkeimmältä syyltä, itse laittaisin roponi tuon syyn puolesta! :eek:)

9. c.h

0   0   0

Tykkäykset:
    0
    Kiitti vastauksesta :)
    Ei ollut GPRS lisäpalvelua

Jaa tämä viestiketju