1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS-Primetime

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja Tompeli, 26/8/04.

1. Tompeli

Tompeli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4
    Mikähän mahtaa olla otsikossa mainitun liittymätyypin tulevaisuus.

Enää sitä ei saa hommattua, mutta ilmeisesti käyttö jatkuu toistaiseksi vanhojen asiakkaiden piirissä.

Jos tuo lopetetaan, niin sitten kyllä palaa lopullisesti käämit radiolinjaan/elisaan.

Vanhoja asiakkaita, kun ei mitenkään muisteta (10v RL:n asiakkaana)

2. HappyHill

Tykkäykset:
    0
    vaihda operaattoria!!!

3. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Olen tässä pohtinut ihan samaa. Ei kai sitten auta kuin vaihtaa DNA:n yritysliittymään... jos sellaisen saisi jotenkin kierrettyä itselleen.

4. Tompeli

Tompeli

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Samsung Galaxy S4
    Se nyt on viimeinen virhe, kun puhelut hoidetaan duuniliittymästä ja surffailut hoidetaan omalla Elisalla...

GPRS:n hinnat, kun on tällähetkellä aivan järjettömiä...

5. Juho80

Juho80

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    IPhone 4 + Sonera
    Mulla on kans ollut tuo Primetime GPRS siitä lähtien kun DNA teki tämä ikimuistoisen strategisen liikkeen GPRS-hinnoittelussa. Tajuttoman hyvin on liittymä pelittänyt. Harmittelen kuitenkin kovaa puhelutaksaa ja tilasinkin Soneran ADSL:n itselleni. Tulee melkein halvemmaksi luopua tuosta ja laittaa kiinteä yhteys.

Itse en usko Elisa keikauttais kyseisen liittymän nurin. Nähdäkseni tuon liittymän myynti on saatiin pidettyä aisoissa melko hyvin ja häly joka liittymän lopettamisesta nousisi ei ainakaan parantaisi Elisan mainetta.

6. saeaetaejae

Tykkäykset:
    0
    Olisikin vain yksi asuinpaikka... ADSL hinnat ovat tippuneet aika hyvin viime aikoina...

7. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Aina voi käyttää nopeaa dataa, jos sitä pitää halvempana.

8. jukra Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    W995i
    Löytyy Primetime ja Favoritekin, toivottavasti ei noista aika jätä.
    Aika hyvä kauppakohde varmasti jossain välissä kun ei enää itse tarvitse, uusia kun ei enää saa. Omistajanmuutos vain..

9. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    No eikä oo tippunu ADSL pätkääkään!! Siis täällä, perkele. 48e/kk. on yhä halvin mahdollinen. Soneralle "ilmoitettu" asiasta useaan kertaan :) Sori, "avautuminen" :)

10. ajantawarat

ajantawarat Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    291
    Puhelinmalli:
    Lumia , Elisa , Helsinki
    sehän olisi paras temppu, olemassa toimiva,halpa gprs liittymä,sitten ei olisi sitäkään, jippii mikä idea ihan varmaan itse mietitty

11. huppu

Tykkäykset:
    0
    Mitenkähän EDGEN käyttö Primetimellä, onko hinta sama 10e/kk klo 18 jälkeen, vaikka kuinka paljon käytäisi EDGEÄ.

12. vtormane

vtormane Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Toivottavasti ei.

13. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Miksi toivottavasti ei?
    Ja miten asiakas pystyisi valitsemaan käyttääkö hän EDGE vai ei, eli on siis olatava samaan rahaan.

14. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    mitäköhän arvoa tuommoselle primetime gprs -liittymälle voisi ajatella??? itsellä jää oma tässä pikkuhiljaa ylimääräiseksi, kun tänne vihdoinkin saa "ei paikallisen puhelinfirman" tarjoamaa adsl:ää...

15. MEW3

Tykkäykset:
    0
    Ilmoitusta myyntiosastoon. Ja odottelet mitä tarjotaan.... Merkittävä kysymys, että onkos siinä Favoriteä.
    Minä en tuota ota, Favorite tai ei.

16. Guest Vieras

Paljonkin. Iltasurffit mökillä, tsättiä tienpäällä yms. Hirveästi edelleen ajatellaan että GPRS ja ADSL painivat samassa sarjassa, ei minusta.

17. markkuk

Tykkäykset:
    1
    Puhelinmalli:
    -
    eihän adsl:ää ja gprs:ää voi verrata samana päivänäkään... molemmilla on tietyt puolensa, mutta nopeus se on joka mun tapauksessa ratkaisee :)

mikäs tuo favorite on muuten???

18. saeaetaejae

Tykkäykset:
    0
    Iltakuudesta - aamukuuten rajaton GPRSkäyttö 10e/kk...

19. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ei ole. Se on GPRS-Primetime. Favorite on palvelu, jossa saa soittaa valitsemiinsa Elisan matkapuhelinnumeroihin niin paljon kuin haluaa hintaan 5 €/kk. Ja tämäkin on ollut Markantalon yksinmyyntituote ja yhdessä Primetimen kanssa osa Choice-palvelukokonaisuutta.

20. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    Saakohan muuten noihin Choice-palvelukokonaisuuksiin enää kytkeä uusia ominaisuuksia? Esimerkki: on yksi Favorite-numero; saanko liittää uusia numeroita/vaihtaa vanhaa/ottaa GPRS-Primetimen? Ei varmaankaan onnistu?

Minä esimerkiksi voisin olla jonkin verran kiinnostunut GPRS-Primetimesta. Mutta tuskin niin paljon, etteikö joku maksaisi omistajanvaihdoksesta enemmän.

Jaa tämä viestiketju