1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS-Primetime ei toimi

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja rabo, 2/10/04.

1. rabo

Tykkäykset:
    0
    Minulla on ollut yli vuoden käytössä Elisan (aik.Radiolinjan) Tandem Aina -liittymä ja siihen liittyen GPRS-Primetime palvelu, jossa 10 euron kuukausihinnalla voi surfata netissä 18:n jälkeen illalla.

Yhteys on tähän asti muodostunut aina kun olen sitä yrittänytkin, mutta viime torstaina ja nyt taas tänään ruudulle tuli herja: "Yhteys on katkaistu tietokoneelta johon oli yhdistyneenä. Kaksoisnapsauta yhteyttä ja yritä uudelleen." Uudelleen yrittämisestä ei ole hyötyä, sama herja tulee uudelleen. Puhelinverkkoasetuksia en ole muuttanut. Sarjakaapeli matkapuhelimen ja tietokoneen välillä on kunnolla kiinni ja oikeassa portissa.

Onko kellään samanlaisia kokemuksia GPRS-Primetimesta? Olisiko Elisan päässä ehkä muutettu jotain ehtoja, asetuksia, yhteydenottonumeroa, tms? Jätin kyllä yhteydenottopyynnön Elisan nettisivuille, mutta ennen maanantaita sieltä ei tietenkään kuulu mitään.

Ennen löytyi muuten Radiolinjan sivuilta neuvoja GPRS-yhteyden asettamiseen ja Radiolinjan gprs-asetukset tietokoneelle. Onkohan sellaisia nyt Elisan sivuilla, en ainakaan vielä löytänyt?

2. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Ohjeet Elisan sivuilta.

3. hiltieetu

Tykkäykset:
    4
    Kokemus on että toimii ihan ok edelleen. Tai oikeastaan parantaa vain toimivuuttaan kuin sika juoksuaan. Eipä taida asetuksissa tai palvelussa olla vielä ainakaan muutoksia.

4. huppu

Tykkäykset:
    0
    Hyvin toiminut jokaisena iltana edellisen viikon aikana, ja monta tuntia olen käyttänyt joka ilta, ja yhteys muodostunut heti ekalla yrityksellä ilman mitään ongelmia....

5. yepp

yepp Tunnettu jäsen

Tykkäykset:
    41
    Puhelinmalli:
    Oneplus2
    Oisit ottanu WCF:n laajakaistan viimekuussa, ku avaus oli vaan sen 10€...ei tarvii kännyn kanssa säätää ja saa olla netis 24/7

6. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Muistaakseni tuo WCF:n laajakaista ei toiminut junassa tai kahdessa kaupungissa, jossa asun? en nyt tietenkään ole varma.

7. Kotkis Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    18
    Puhelinmalli:
    IPhone 5S
    WCF? WTF?!

8. rabo

Tykkäykset:
    0
    Mulla on Siemensin C55. Ennen nettiyhteyden avaamista olen käynyt laittamassa puhelimesta gprs:n päälle kohdasta Asetukset - Tiedonsiirto- GPRS päälle (tai sinnepäin)- Kyllä tai Ei. Jo tässä vaiheessa, siis ennen yhteyden ottamista, matkapuhelimen näytölle on ilmestynyt kirjaimet GPRS, nyt ei. Voisiko puhelimessa olla jokin vika - tuntuu kyllä utopistiselta. Vaikuttaa aivan kuin Elisa olisi sanonut GPRS-palvelun yhtäkkiä irti, vaikka laskut on maksettu ajallaan. No, toivottavasti huomenna selviää jotain.

Joo ja tosiaan ennen tätä olen ollut ihan tyytyväinen tähän, sitäkin kummallisemmalta tämä yhtäkkinen yhteyskatko vaikuttaa.

9. saeaetaejae

saeaetaejae Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Soittamalla Elisan tekniseen tukeen saa tietoa eri aluiden GPRS-verkon katkoksista ja muista ongelmista.

Jaa tämä viestiketju