1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS PC:llä?

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja FusionWolf, 26/7/05.

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.
  1. FusionWolf

Tykkäykset:
    0
    Terve,

Missä mahtaa olla vika kun minulla on Siemens S65 kytketty PC:hen datakaapelilla (510) ja se toimii ihan ok, mutta kun koitan soittaa sillä soittosarjalla, jonka Siemensin softa tekee automaattisesti, niin tulee virhe: "734: the ppp link control protocol was terminated"?

Koitin etsiä jo Googlella ja Microsoftin sivulta löytyi, että pitää ottaa PPP-protokollan asetuksista joku "negotiate multi-link jne." ruksi pois ja laittaa "unsecured" loggautuminen käyttöön. Tein ko. toimenpiteet, mutta sama virheilmoitus tulee edelleen.

Miten saan siis S65:n toimimaan modeemina GPRS yhteydellä siten, että PC:llä voisi surffailla netissä? Liittymänä Saunalahti Ykkönen ja puhelimen oma selain toimii GPRS:llä ihan ok. Datakaapeliyhteys puhelimeen toimii ok, kun esim. kuvia voi siirrellä puhelimeen ja takaisin. Vika on vaan tossa soittosarjan asetuksissa.

muok.: Ei enää mitään. Toimiikin jo. Puuttui tuo modeemin alustuskomento sieltä modeemin lisäasetuksista.

2. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Edit:

Homma olikin jo hoitunut.

3. FusionWolf

Tykkäykset:
    0
    Niin jos et huomannut, niin olinkin jo muokannut alkuperäistä viestiä, että toimii jo. Kannattaisi lukea viestit kokonaan. Kiitos kuitenkin.

4. sovelias Vuoden foorumilainen -06/-05/-03

Tykkäykset:
    363
    Sori, olin toki lukenut viestin , ilmeisesti viestini oli lähtenyt vasta aamulla. Olen pahoillani aiheutuneesta harmista.

5. FusionWolf

Tykkäykset:
    0
    No harm done ;). Ihmettelin vaan, että miksi vastata viestiin, joka oli jo ratkaistu, mutta eipä tuosta mittään. Elämä on.....

Viestiketjun tila:
Ei auki vastauksille.

Jaa tämä viestiketju