1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS ongelma, puhelin vai operaattori?

Keskustelu osiossa 'Matkapuhelimet', aloittaja WhiteDevil, 12/4/03.

1. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    Ongelmani on että GPRS lopettaa lataamisen aivan satunnaisin väliajoin. Rupeaa toimimaan kun odottelee ja päivittää sivua 5-10min ajan. Kummassa vika puhelimessa vai DNA:n verkossa?

Puhelin Siemens C55. Esittely kone jonka sain testattavaksi paikallisesta liikkeestä. Ohjelmistoversio on 14.

Olisi kiva tietää ennen kuin rupeaa vaihtamaan maanantaina puhelin, että päädynkö Siemens M50:n vain C55:n. C55:sta olen ajatettulut aivan ominaisuuksien ja tarvikkeiden olemassa olon ja saatavuuden kannalta.

2. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    Eikö kukaan muka osaa sanoo mitään?
    No aivan sama sitten.

3. Ammattilainen Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    19
    Kun itse en vielä ollut kypsynyt täysin Dna:han ja käytin sitä, tämä sama ongelma oli myös minulla. Yhteys muodostui, mutta jonkin ajan kuluttua data ei liikkunut enää ollenkaan. Joskus myöskään yhteyden muodostus ei tahtonut onnistua millään. Tätä oli kaikkien puhelinten kanssa, joilla käytin internetiä. Niin Siemens ME45:n, kuin Nokia 6310i:n, 6310:n ja SE T68i:n kanssa.

4. WhiteDevil

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    N97 (Elisa)
    Kiitos, hyvä tietää tämä.

Testasin äsken T65:lla joka ei edes koskaan saanut GPRS-kenttää, luultavasti myös yhteensopivuus ongelma Ericssonin GPRS-verkkolaitteiden ja niiden ohjemiston kanssa. Joten puhelin vaihtuu maanantaina. Lisäksi olen kuullut, että tällä alueella toimii Siemensin puhelimet parhaiten.

5. JonesI

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Sony Xperia Z5
    Itse olen käyttänyt Kemin alueella dna gerpsiä 6310:llä ja Siemensin M50:llä ja ongelma on hyvin tuttu, eli vika lienee verkossa. Tosin Siemens toimii mielestäni luotettavammin/nopeammin silloin kun toimii.

Pari viikkoa sit meni hermot ja ei oo nettiä enää ei...=(

Jaa tämä viestiketju