1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

Gprs nopeudet T300 irdan kanssa

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja lirva, 5/2/03.

1. lirva

Tykkäykset:
    0
    Tässä pari päivää koittanu t300 samaan kunnolla toimiin kannettavan irdan kanssa mutta nopeudet on tosi alhasia!jotain 0.5 kts ottaa kamaa netistä. olen koittanu asennella jos jonkinmoisia modeemi ajureita mutta en enää tiedä missä on pullon kaula?? mites muilla millä nopeudella ootte saanu irdan kans kyseisen luurin toimiin?käyttiksenä mulla on 98se ja standarti 33600 ajureilla olen vaan saanu toimiin. En ainakaan sonyericssonin sivuilta löytäny "omia" ajureita t300:lle

2. artsi

Tykkäykset:
    0
    Ite kerran testasin Radiolinjan GPRS:llä infrapunan kautta ja nopeus oli jotain 4-5 kt/s. En mitannu tarkkaan. Kyllä tuolta sonyericssonin sivuilta löytyy ajurit ja tosi kätsy wizartti, jolla yhteyden muodostaminen on tosi helppoo! Ota vaan global support, sit malliks T300 ja Drivers, scripts and patches. Sielt löytyy...

3. lirva

Tykkäykset:
    0
    Joop kyllä ne kaikki softat hain sieltä ja asensin mutta ei se nopeuteen vaikuttanut mitenkään, onpahan ainakin se positiivista että yhteys pysyy päällä vaikka loputtomiin mutta nopeus on sen 640 tavua sekunnissa,tiedä sitten missä vika.
    voi olla käyttiksessä tai jossain. loppupeleissä ihan tyytyväinen olen pistää vaan koneen imuttaan yön ajaksi, niin kamaa tulee hitaasti mutta varmasti surffailu on sitten asia erikseen.

Jaa tämä viestiketju