1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS nokia 6020:n (dna)

Keskustelu osiossa 'Operaattorit', aloittaja minea, 16/11/05.

1. minea

Tykkäykset:
    0
    Siis miten saan GPRS -jutut (siis wap?) tilattua jotta saisin tilata soittoääniä yms. nokia 6020:n.. DNA Onni on liittymä ja olen yrittänyt lähettää sinne niitä GPRS -tekstareita, mutta herjaa että "Vain liittymän omistaja voi tilata haluamasi palvelun plää plää..". Minulla on kyllä lupa liittymän omistajalta (isältäni), mutta miten liittymän omistaja sitten voisi tilata nuo palvelut minun luuriini? Lähetin DNA:n asiakaspalveluun sähkäriä eilen mutta eivät ole vieläkään vastanneet ;). Toivottavasti joku tajusi mikä ongelma on xD.

2. SYS 49152 Vieras

Kuten itse sait tekstarin "Vain liittymän omistaja jne..." niin tuon tilauksen voi tehdä liittymän omistaja, eli ilmeisesti sinun isäsi. Järjestelmähän ei tiedä että olet saanut luvan isältäsi eikä se voi sitä tarkistaa mitenkään, siksi tuo tekstaritilaus ei toimi. Ja toisaalta, vaikka sulla olisikin suullinen lupa isältäsi niin kun liittymän sopimukseen on kirjattu että käyttäjä ei voi tehdä muutoksia, vaan ainoastaan omistaja voi niin silloin kannattaa tehdä niin että isäsi soittaa asiakaspalveluun ja tilaa ne itse sieltä. Ne asetuksethan voi tilata myös aspasta. Ja puhelu aspaan on nopeampi keino kuin sähköposti.

3. minea

Tykkäykset:
    0
    Ok. Voiko nuo palvelut hakea myös dna -myymälöistä?

4. SYS 49152 Vieras

Onnistuuhan se niinkin mutta ota isäsi mukaan koska hän on liittymän omistaja.

Jaa tämä viestiketju