1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS ja Outlook Express

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja akyttala, 22/11/02.

1. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Jälleen uusi kiva topicci teille mietittäväksi.
    Eli. nyt alkaa GPRS muuten toimia mutta outlook express ei lähetä maileja. Tein uuden tilin, joka on samanlainen kuin vanha, mutta lähetettävien palvelin on tuo dna:n palvelin. Tästä sitten tein oletustilin.
    Ohjelma kyllä hakee uudet viestit ongelmitta, mutta koittaa lähettää viestejä vanhalla tilillä! Eli vietit eivät lähde, koska palvelin on siinä eri.
    Mitenkäs san tuon lähettämään noita oletustilin asetusten mukaan?

2. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Kirjaa ylös kaikki GPRS:llä käytettävän tilin (oletustili) asetukset, poista se ja luo uusi oletustili käsin, missä on nuo samaiset asetukset (l. lähtevä posti: smtp.dna044.com).

Olen joskus itse törmännyt vähän vastaavanlaisiin ongelmiin, kun olen luonut kopioita tileistä automaattisesti. Syytä siihen en tiedä (M$ bugi?).

3. akyttala

Tykkäykset:
    0
    Olen luonut tuon tilin käsin ja lähtecä palvelin on juuri tuo smtp.dna044.com. Täytyy vain kokeilla poistaa tuo vanha tili, josko sitten toimisi.Kiitän.

4. Freeze

Tykkäykset:
    0
    Muistithan laittaa Oma-DNA:n kirjautumis- ja salasanat sählöpostitilin asetuksiin mukaan? :)

5. personal jesus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Puhelinmalli:
    Lumia 1520, 930, 640ds, 435, SGS5mini
    Tulevan postin kohdalla on asetukset oikein, kuten alla lukee:

Lähtevän postin yhteydessä ei AINA kysytä käyttäjätunnusta ja salasanaa. Esim. itse käyttämäni Soneran, RL:n ja Telian smtp -palvelimet eivät kysy käyttäjätunnusta eikä salasanaa.

Jaa tämä viestiketju