1. Tämä sivusto käyttää evästeitä. Jatkamalla tämän sivuston käyttöä, annat suostumuksesi evästeiden käytöllemme. Lue lisää.

GPRS ja nettipelit

Keskustelu osiossa 'Datatuotteet', aloittaja Guest, 25/10/02.

1. Guest Vieras

Toimiskohan tolla m50+Gprs:lla noi 3d-räiskinnät netissä?
    Ainaki jotain pelejähän voi pelata 56k-motulla..

2. Filvas

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Note 4
    Kyllähän ne kaistan puoleta pelittää, mutta luulen että noi vasteajat (ping) voi ainakin iltasin ruuhka-aikoina olla aikas kehnot...

Just a wild guess. Joku asiaa tuntevampi vois kertoo paremmin. :p

3. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Toimii, mutta pingi on +800 ja sillähän ei paljon pelata kun se hyppii +4000 puolella :) Valitettavasti GPRS ei ole pelaamista varten.

4. Guest Vieras

Ite ajattelin vähän samaa, mutta siltihän jotkut hurjat motulla noita pelejä pelaa..

5. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Modeemilla on huomattavasti pienempi pingi kuin GPRS-yhteyksissä. GPRS-yhteyksissä vasteajat ovat paljon pidemmät kuin modeemiyhteyksissä.

6. heino79

Tykkäykset:
    0
    jaa tuota pystyykö gprs:äl pelaamaan ylipäätään ollenkaa? Kerran yritin pelata NASCAR 4:sta, vähän ajan päästä tuli ilmotus: "It might be that your device appears to be behind a firewall". Eikä mun koneessa ollu sillon asennettuna mitää zonealarmia.. Toisen kerran yritin MS Flight simulator 2000:sta jossai gaming zonessa, mutta ei lähteny moninpeli toimii :(.

7. Freija

Tykkäykset:
    0
    Siis tuommosiin peleihin ei oo asiaakaan gprs:sällä.

8. juho

Tykkäykset:
    0
    ..

warcraft 3 toimi just ja just.. onko kokemusta hitaan tempon peleistä kellään?

9. Freija

Tykkäykset:
    0
    Re: ..

Juho oon ajatellu ostaa wc3 mutta en oo ostanu siks viel ku on gprs ja olen luullut että se ei riitä pelaamiseen netissä."just ja just" eli haittasiko mikään?

10. niskalaukaus Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    0
    Luulisi edes näitten strategiapelien pelittävän... (voiko niitä edes pelata netissä)

nimim. elää vielä seitkytlukua.

11. muokkedee Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    1
    Voi niitä vielä pelata. Uudet strategiapelit ovat parhaimpia pelejä mitä ikinä on tehty...

12. Guest Vieras

Millä apuohjelmalla tuota War3:sen moninpeliä ootte pelannu? Vai miten tuo toimii?

13. rokkari000

Tykkäykset:
    0
    huhhuh. milläz herra juho on saanu war3 pelittämään gprs:llä?
    kun saisin edes war2sen toimii.

14. TKnocker

Tykkäykset:
    0
    Itse kokeilin myös hieman pelata netissä DNA GPRS ja Siemens M50 yhdistelmällä. Pelinä oli Starcraft. Battle.net serveri oli "hosted by Telia". Normaalisti modeemilla pingi on siinä 1-2 vihreää palkkia, nyt oli täydet 5 punaista palkkia. Tästä lannistumatta jatkoin sopivan pelin etsimistä. Ensin koetin liittyä johonkin satunnaispeliin, mutta heti nousi pingi pulmaksi. Vihdoin onnistuin pääsemään jonkun Korealaisen peliin, 1vs1 ja peli alkoi. KAUHEA lagi. Kyllähän se peli oli ihan pelattava teoriassa, mutta ei käytännössä. Vastustajakin tästä tuskaantui ja koetti lopettaa pelin pikapika rushilla. Kun epäonnistui, lähti heti.
    Toinen testi suoritettiin parin korttelin päähän, yhä Battle.netin kautta. Tällä kertaa siis vastustaja oli suomesta, pingi oli luultavasti pienin mahdollinen. Pelaaminen onnistui jälleen, mahdollisesti hieman paremmin kuin ulkomaille. Nautinto ei pelaaminen kuitenkaan ollut. Latency oli pakko kasvattaa ääriasentoon, mutta silti yhteys tökki pahasti. Pelaaminen kuitenkin onnistui sinänsä hyvin, mutta ei rohkaissut jatkopeleihin. Mainittakoon vielä, että tuota Starcraftia olen pelannut modeemilla samaan aikaan, kuin olen ladannut tavaraa linjan täydeltä, ja silti on toiminut hyvin. Eli pulma on nyt pingissä, joka on sekunnin molemmin puolin. Kaista riittää hyvin.
    Vielä on testaamatta hitaammat pelit, kuten Heroes Of Might and Magic, sekä eri shakit.

15. ronaz

Tykkäykset:
    0
    Aapelin minigolf ainakin pelittää hyvin.. =D
    Tosiaan..ei mitään toivoa pelata jotain 3D-peliä GPRS:llä.

Soldattia joskus kokeilin yrittää pelata. Välillä melkein pelattava..mutta vain välillä.

Kahden päivän päästä voisi helpotusta tuoda Civ3: PTW..tosin siinäkään vuoroton pelisysteemi ei ilmeisesti toimi, sillä kuulemma ISDN:lläkin on kaista loppunut..tosin mihin jotain vuorotonta tarviikaan.

16. 3.1415926 Aktiivinen jäsen

Tykkäykset:
    2
    Minkä hintaista Denan gerpsiliittymällä surffailu nyt olikaan taas?

17. Ender

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola DROID RAZR
    16,65€ (+ tietysti 3,20€ perusmaksu) Halpaahan tämä on mutta HIDASTA.

18. Guest Vieras

Tuoki nopeus riittää sähköpostiin ja satunnaiseen www:n selailuun. Itellä kyllä lähes aina auki toi nettiyhteys..
    Käytän operan selainta niin siinä voi laittaa tuon kuvien latauksen pois päältä tai lataa cachesta niin nopeutuu nuo sivut missä tulee käytyä päivittäin.
    Oon ollu ihan tyytyväinen tuohon yhteyteen..

19. Ender

Tykkäykset:
    0
    Puhelinmalli:
    Motorola DROID RAZR
    Joo, opera on käytössä täälläkin. Internet exploderin hylkäsin n. puolen tunnin surffauksen (lue odottelun) jälkeen. Elokuun puolesta välistä gprs käytössä ja vihdoin perjantaina kyllästyin sen "nopeuteen" ja tilasin 512:sen Adsl:n. Eiköhän sillä odottelu lopu tai ainakin vähene.

Jaa tämä viestiketju